بازدید 4036

شکست شوکه کننده یوونتوس مقابل جنوا

کد خبر: ۸۸۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 17 March 2019

یوونتوس در روزی که رونالدو را در اختیار نداشت، پس از ۲۸ هفته، طعم تلخ شکست در سری آ. را چشید و با دو گل بازی را به جنووا واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، یوونتوس، صدرنشین بلامنازع سری آ. پس از پیروزی تاریخی ۳-۰ بر اتلتیکو و راهیابی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به زمین جنووا آمده بود. یوونتوسی که رونالدو را در این بازی در اختیار نداشت،  به دنبال کسب یک پیروزی بی دردسر برابر تیم سیزدهم جدول بود.  بر خلاف انتظارات، این میزبان بود که بازی را بهتر شروع کرد و در تمام نیمه اول نیز تیم بهتر زمین بود. دقیقه ۱۱ کوآمه اولین موقعیت جدی بازی را خلق کرد، اما شوت او با اختلاف از روی دروازه به اوت رفت.

کمی بعد سانابریا مقابل دروازه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما واکنش خوب پرین، گلر امروز یووه مانع به گل رسیدن جنووا شد. دقیقه ۳۰ بازی به دلیل برخورد توپ به دست کانسلو، به سود جنووا اعلام پنالتی شد، اما با بررسی وی‌ای آر این پنالتی پس گرفته شد که اعتراض گسترده هواداران جنووا را موجب شد. در دقیقه ۴۵ بازی نیز رولون می‌توانست روی یک پاس عرضی از درون محوطه جریمه میزبان را به گل برساند، اما در چند متری دروازه به بدترین شکل ممکن توپ را به آسمان زد تا نیمه اول، یووه با خوش شانسی و بدون گل خورده راهی رختکن شود.

یووه نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و ده دقیقه بعد نیز توسط دیبالا به گل رسید، اما این گل به دلیل آفساید امره جان، مردود اعلام شد. به تدریج بازهم جنووا بود که بر بازی مسلط شد و توانست خطراتی جدی را روی دروازه یووه خلق کند. به خصوص پس از ورود گوران پاندف در دقیقه ۶۰، جنووا روی دروازه یوونتوس خیمه سنگینی زد و روی شوت‌های این بازیکن،  دو موقعیت خوب را نیز خلق کرد.

همین بازیکن دقیقه ۷۲ پایه گذار گل جنووا شد. او با یک پاس خوب، استورارو را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ضربه پای راست دقیق این بازیکن، پس از برخورد به زمین در مقابل دروازه بان یووه، به گل تبدیل شد. استورارو بازیکن قرضی یووه است که برای جنووا بازی‌ می‌کند و گلش را نیز به شکلی خاص جشن گرفت!دقیقه ۷۷ کوامه پس از جاگذاشتن مدافع روبروی خود، بخت مناسبی برای شوتزنی پیدا کرد، اما ضربه بی دقت او راهی آسمان شد.

دقیقه ۸۱ جنووا به دومین گل خود نیز رسید. این بار همکاری خوب کوامه با پاندف در بیرون محوطه جریمه و شوت پای چپ دقیق ستاره مقدونیه‌ای به کنج دروازه یوونتوس رفت تا برتری جنووا پررنگ‌تر شود. در دقایق باقیمانده، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و یوونتوس در هفته ۲۸ بالاخره شکست خورد تا تنها خط تیره جدول سری آ. نیز پاک شود. جنووا هم با این پیروی ۳۳ امتیازی شد و موقتا تا رده یازدهم صعود کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان