بازدید 11925

انفجار بساط یک دستفروش مواد محترقه در نازی‌آباد

کد خبر: ۸۸۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 16 March 2019

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: مواد محترقه‌ای که توسط یک دستفروش در محله نازی‌آباد و در کنار خیابان عرضه می‌شد، دچار انفجار و حریق شد

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار مواد محترقه و آتش‌سوزی در نازی‌آباد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 17:14 امروز یک مورد آتش‌سوزی در محله نازی‌آباد، خیابان اکبر مشهدی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

انفجار و آتش‌سوزی مواد محترقه در نازی‌آباد حین فروش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد دستفروشی در کنار خیابان در حال عرضه مواد محترقه بوده که به دلیل نامشخصی این مواد دچار انفجار و آتش‌سوزی شده بود.

وی افزود: پرتاب شدن این مواد محترقه به اطراف باعث شعله‌ور شدن یک دستگاه پراید و وارد آمدن خسارت به یک مغازه شده بود.

به گفته ملکی، پرتاب شدن ترقه‌ها به اطراف ممکن بود باعث خساراتی به مغازه‌های همجوار نیز شود که مغازه‌دارها به سرعت کرکره مغازه‌های خود را پایین کشیده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و تلفات جانی نداشت اما اگر این حادثه در ساعت دیرتری و هنگام تردد بیشتر شهروندان، رخ می‌داد، شاید پرت شدن ترقه‌ها و فشفشه‌ها به تعداد زیادی از شهروندان آسیب می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

ملکی متذکر شد: حتی مواد محترقه‌ای که در کنار خیابان عرضه می‌شود، می‌تواند به راحتی دچار انفجار و حریق شود لذا از نزدیک شدن به این مواد باید خودداری کرد و نباید به فرزندان نیز اجازه داد که از این مواد محترقه تهیه کرده و آن را نزد خود نگه دارند.

انفجار و آتش‌سوزی مواد محترقه در نازی‌آباد حین فروش

انفجار و آتش‌سوزی مواد محترقه در نازی‌آباد حین فروش

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر