بازدید 2410

انتصاب رئیس مرکز تحقیقات راهبردی علوم پزشکی

کد خبر: ۸۸۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 16 March 2019

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علی اکبر حق دوست را به عنوان رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی منصوب کرد.

به گزارش مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سعید نمکی در این حکم یادآور شده است: «توسعه پژوهش در آموزش عالی و کاربست آن در سیاستگذاری‌های مرتبط از جمله مباحث مهمی است که در تحولات آموزش عالی و ارتقای این حوزه مطرح است. ارتقای آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران در جهت دستیابی به اهداف اسناد بالادستی کشور، در قالب برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در دست پیگیری است.

جلب مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی، صاحبنظران و نهادهای ذیربط برای توسعه پژوهش‌های حوزه آموزش علوم پزشکی با هدف تولید شواهد معتبر برای سیاستگذاری‌های این حوزه از مأموریت‌های مهمی است که در مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی دنبال می‌شود.

لذا به پیشنهاد معاون آموزشی و با توجه به سوابق، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه پژوهش‌های مرتبط با آموزش علوم پزشکی و به استناد اساسنامه مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی و با عنایت به تأیید هیأت امنای مرکز، به موجب این ابلاغ به مدت ۴ سال به عنوان رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی منصوب می‌شوید.

تا با اشراف معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری تمامی حوزه‌های مرتبط و بکارگیری ظرفیت‌های موجود در کشور در راستای دستیابی به اهداف این مرکز و توسعه پژوهش‌های حوزه آموزش عالی سلامت به منظور همکاری با معاونت آموزشی در ارتقای سیاست‌های این حوزه و اجرایی سازی برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تلاش فرمایید.»

دکتر علی اکبر حق دوست استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر