کد خبر: ۸۸۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 13 March 2019
تحقیقات میدانی موسسه روزنه ارتباط از ۵۰۰ نفر در تهران نشان می‌دهد که بدون در نظر گرفتن سابقه و خوشنامی یک برند و نیز بالاتر از عامل قیمت حتی در شرایط اقتصادی امروز؛ بسته بندی و کیفیت محصول در اولویت مشتریان برای تصمیم گیری در خرید یک محصول قرار دارد.
 
الویت اول در انتخاب محصولات غذایی چیست؟

طبق این نظرسنجی که در بخش FMCG (مواد غذایی) در بهمن ماه ۱۳۹۷ صورت پذیرفت، مشخص شد که نظر فروشندگان اهمیت چندانی برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبیین نداشته و توجه صرف به فعالیت‌هایی نظیر سمپلینگ و یا ارائه کمیسیون‌های فروش ویژه به فروشندگان توسط صاحبین برند عملاً تأثیر آنچنانی برای فروش محصولات FMCG ندارد.

همچنین براساس برآوردی که از نقاط مختلف تهران در دسته بندی‌های ۱۰۰ نفره از هر قسمت صورت گرفت، بعد از دو عامل بسته بندی-کیفیت و قیمت، عامل بعدی برای جلب نظر مشتریان در این گونه محصولات تبلیغات با ۱۳% سهم می‌باشد و پس از آن و در جایگاه چهارم توصیه دوستان و آشنایان با ۷% قرار دارد.

برای دریافت گزارش کامل این تحقیق اینجا را کلیک کنید.
 
الویت اول در انتخاب محصولات غذایی چیست؟
اشتراک گذاری
برچسب ها
روی خط سایت ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: