بازدید 1604

تشکیلات خودگردان فلسطین از پرداخت حقوق کارمندان خبر داد

وزیر دارایی فلسطین تصریح کرد، پرداخت ۵۰ درصد از حقوق کارمندان با حداقل ۲ هزار شِکِل و حداکثر ۱۰ هزار شِکِل آغاز شده است. همچنین مقامات فلسطین، اسرائیل را به اتخاذ تصمیمات خطرناک‌تر تهدید کردند.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 11 March 2019

وزیر دارایی فلسطین تصریح کرد، پرداخت ۵۰ درصد از حقوق کارمندان با حداقل ۲ هزار شِکِل و حداکثر ۱۰ هزار شِکِل آغاز شده است. همچنین مقامات فلسطین، اسرائیل را به اتخاذ تصمیمات خطرناک‌تر تهدید کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، شکری بشاره، وزیر دارایی فلسطین در نشست خبری مشترک با نبیل ابو ردینه، معاون نخست وزیر و وزیر رسانه و یوسف المحمود، سخنگوی دولت فلسطین تصمیم مذکور را اعلام کرد.

تصمیمات رهبری فلسطین در سایه پیش‌بینی‌ها درباره طولانی شدن بحران کسر درآمدهای مالیاتی دست کم تا ۵ ماه آتی اتخاذ شده است.

وزیر دارایی فلسطین گفت: مجموع این کسری‌ها در طول ۱۰ سال گذشته به حدود ۲۰.۳ میلیارد شکل رسیده و ما این بار با دریافت آن مخالفت کردیم.

بشاره افزود: رهبری فلسطین طی یک پیام رسمی به طرف اسرائیلی اعلام کرد، هیچ گونه کسری از درآمدهای مالیاتی را که قبلاً درباره آن توافق نشده، نخواهد پذیرفت.

وی گفت: این نخستین اقدام در مقابله قانونی و اداری است.

ابوردینه هم در این نشست خبری گفت: وارد مرحله بسیار سخت و پیچده‌ای شده‌ایم که در آن دولت آمریکا همه توان خود را برای حمایت از اسرائیل به کار گرفته است. موضع ما تغییر نکرده و نخواهد کرد. ما قدس را هرگز نخواهیم فروخت، از حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد و شهدا و خانواده‌هایمان را رها نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مرحله دشواری قرار داریم که شاید نیاز باشد تصمیمات سیاسی خطرناک‌تری طی ماه‌های آتی اتخاذ کنیم.

میزان درآمدهای مالیاتی ماهانه بین ۶۵۰ و ۷۵۰ میلیون شکل است که بیش از ۵۰ درصد از درآمدهای کلی فلسطین را تشکیل می‌دهد.

در اعتراض به تصمیم تل‌آویو درباره کسر درآمدهای مالیاتی؛ مقامات فلسطین ماه میلادی گذشته دریافت درآمدهای مالیاتی از اسرائیل را رد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار