بازدید 2854

کنکوریهادر انتخاب نوع سوال امتحانی دقت کنند

کد خبر: ۸۸۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 10 March 2019

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: برای کنکور امسال دو نوع سؤال طرح می‌شود و داوطلبان براساس مدرک فارغ‌التحصیلی باید نوع سؤال خود را انتخاب کنند.

به گزارش آنا، حسین توکلی درباره ثبت‌نام در کنکور سراسری در مهلت مجدد در نظر گرفته شده، اظهار کرد: داوطلبان آزمون سراسری از امروز تا پایان روز چهارشنبه ۲۲ اسفند نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش اقدام کنند.

وی افزود: اطلاعات ثبت‌نامی یک میلیون و ۷۶ هزار و ۶۵۷ نفر از ثبت‌نام کنندگان آزمون سراسری نیز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان، اطلاعات ثبت‌نامی خود را مشاهده و در صورت لزوم ویرایش کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: در کنکور امسال فارغ‌التحصیلان نظام آموزشی ۶-۳-۳ در کنکور حضور خواهند داشت، به همین دلیل دو نوع سؤال طرح می‌شود که یکی برای این فارغ‌التحصیلان و دیگری برای فارغ‌التحصیلان نظام ترمی واحدی و دارندگان دیپلم نظام آموزشی متوسطه است.

توکلی بیان کرد: داوطلبان در زمان ثبت‌نام در انتخاب نوع سؤال باید دقت داشته باشند. داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند و دچار اشتباه شده‌اند، هر چه سریعتر اطلاعات خود را ویرایش کنند چراکه تبعات انتخاب سؤال اشتباه متوجه حال داوطلبان است.

وی اضافه کرد: تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز ۲ هزار و ۳۶۸ داوطلب دیگر در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور درباره دسترسی به سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها، سوابق تحصیلی خود را مشاهده و در صورت لزوم ویرایش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار