بازدید 2509

وجود ۱۳۳ نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در استان تهران

کد خبر: ۸۸۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 10 March 2019

استاندار تهران با تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز در استان تهران گفت: فرمانداران باید نسبت به رفع این نقاط حادثه خیز اقدام کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران با اشاره به آمار بالای تصادفات و تلفات و مصدومین ناشی از این تصادفات، گفت: علاوه بر تکلیف قانونی که برعهده ما است، رسالت مهم ما نجات جان انسان‌ها است. خانواده‌ای که پس از یک سال فعالیت قصد سفر یا تردد در درون و یا برون شهر دارند، دچار حادثه می‌شوند و هیچ شاخصی نداریم که هر ساله علیرغم تکنولوژی خودروهای ما پیشرفت می‌کند، اما تلفات حوادث رانندگی در این حجم گسترده وجود دارد.

وی افزود: سوانح و حوادث رانندگی با ۱۷.۵ درصد میزان مرگ و میر در کشور را به خود اختصاص می‌دهند که این رقم می‌تواند ناشی از عوامل بسیاری همچون ایمنی خودرو، جاده و خود رانندگان باشد. بی‌تردید اگر دو یا سه موضوع را رعایت کنیم، می‌توانیم در کاهش این آمار و ارقام گام بلندی را برداریم.

وی ادامه داد: بیشترین تصادفات براساس بررسی‌های انجام شده در چند کیلومتری ورودی شهرها اتفاق افتاده است. محدوده دیگری که تصادفات در آن از میزان بالایی برخوردار است، نقاط حادثه خیزی است که باید نسبت به شناسایی آنها اقدام کنیم. البته این کار انجام شده و به فرمانداران برای رفع این نقاط حادثه خیز دستورات لازم ابلاغ شده است.

استاندار تهران تاکید کرد: باید اورژانس و هلال احمر نسبت به ارتقای کیفیت خدمات خود اقدام کنند تا انتقال مصدومین در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وجود ۱۳۳ نقطه حادثه خیز در شهر تهران و ۱۹۰ نقطه حادثه خیز در شهرهای استان تهران اشاره کرد و اظهار کرد: فرمانداران باید نسبت به رفع این نقاط حادثه خیز تدابیر لازم را بیاندیشند و با بهره‌گیری از تکنولوژی و علائم هشدار دهنده اقدامات لازم را انجام دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر