بازدید 2570

حضور ۱۰ هزار داوطلب جویای کار در دانشگاه تهران

کد خبر: ۸۸۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 07 March 2019

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی با اشاره به برگزاری دومین دوره این آزمون گفت: در این دوره ۱۰ هزار نفر در مرحله مصاحبه حضوری تهران حاضر شدند.

به گزارش ایسنا، محمد قمری در حاشیه دومین آزمون استخدامی بخش خصوصی اظهار کرد: آزمون استخدام بخش خصوصی با هدف استفاده از راهکارهای دانش بنیان و تسهیل شرایط اشتغال جوانان از راه سنجش مهارت‌های آنان و معرفی آنها به شرکت‌های صنعتی، از سال ۹۶ آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه در نخستین دوره برگزاری این آزمون ۶۰ هزار نفر ثبت نام کردند، یادآور شد: این آزمون در دو بخش آزمون اینترنتی و مصاحبه حضوری برگزار می‌شود که آزمون اینترنتی آبان ماه سال گذشته برگزار شد.

قمری اضافه کرد: در دور اول این آزمون بعد از آزمون اینترنتی و مصاحبه حضوری، ۸ هزار و ۲۰۰ نفر برای اشتغال به شرکت‌ها معرفی شدند.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی با اشاره به دومین آزمون خاطر نشان کرد: دومین دوره این آزمون در سال ۹۷ با ثبت نام از ۱۳۰ هزار نفر آغاز شد. آزمون مرحله اول به صورت اینترنتی برگزار شد. مرحله دوم نیز به صورت مصاحبه حضوری از ۲۰ دی در شهر تبریز آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: امروز ۱۶ اسفند آخرین مصاحبه حضوری دومین آزمون استخدامی بخش خصوصی در تهران با حضور ۱۰ هزار داوطلب در حال برگزاری است. این آزمون در دانشگاه تهران برگزار شده است.

به گفته وی این مرحله علاوه بر تبریز در شهرهای اهواز، اصفهان، کرمان، شیراز، مشهد و همدان برگزار شده است.

قمری خاطر نشان کرد: بر اساس آمار برگزارکنندگان، در این مرحله ۳۹ درصد داوطلبان زن و ۶۱ مرد بودند، ضمن آنکه ۴۵ درصد شرکت کنندگان در سنین ۲۵ تا ۳۰ سال و ۲۵ درصد در سنین ۳۰ تا ۳۵ سال بودند.

وی ادامه داد: ۱۵۰۰ شرکت صنعتی تجاری و فناور و در مجموع ۳۰ هزار فرصت شغلی در پی این آزمون ارائه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار