بازدید 5292

هشدار پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال

کد خبر: ۸۸۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 05 March 2019
رئیس پلیس تهران بزرگ با هشدار به اراذل و اوباشی که با خودرو اقدامات اوباش‌گرانه در چهارشنبه آخر سال انجام می‌دهند گفت: خودروی آن‌ها تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا سردار حسین رحیمی در حاشیه ششمین طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس که با همکاری پلیس امنیت اخلاقی برگزار شد درباره تمهیدات پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: تاکنون ۱۰ میلیون انواع مواد محترقه دست‌ساز و خطرناک کشف شده است. همچنین انباری که شامل ۹ تن کریل و سرنگ بود پلمپ شد. همچنین ۲۹ انبار دپوی انواع مواد محترقه در جنوب تهران نیز پلمپ شده است.

وی ادامه داد: پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال به صورت صددرصد آماده‌باش است و برخورد جدی با افرادی که اقدام به توزیع مواد محترقه خطرناک دارند در دستور کار قرار داده و پلیس‌های امنیت، آگاهی و پیشگیری در جای جای تهران این موضوع را پیگیری می‌کنند و چنانچه موردی مشاهده شود به سرعت با آن برخورد می‌کنند.

رئیس پلیلس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: افرادی که به ویژه در چهارشنبه آخر سال با استفاده از وسایل نقلیه اقدامات اوباش‌گرانه داشته باشند از چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطییلات نوروز خودروی آن‌ها متوقف خواهد شد. همچنین واحد‌های صنفی که اقدام به توزیع مواد محترقه آسیب‌زا می‌کنند پلمپ می‌شوند.

وی در خصوص خرید‌های پایان سال نیز گفت: در روز‌های پایانی پلیس حضور محسوس و نامحسوس در ۲۱۱ مرکز عمده خرید و فروش داشته و همچنین بازار بزرگ تهران را که در حدود یک و نیم تا دو میلیون تردد در آنجا انجام می‌شود به صورت محسوس و نامحسوس تحت پوشش قرار داده است. طرح نوروزی پلیس از ۲۳ بهمن آغاز و تا ۲۹ اسفند نیز ادامه خواهد داشت. همچنین در کنار طرح‌های انتظامی و امنیتی طرح ترافیکی پلیس هر روز از ساعت ۳ عصر تا ۱۰ شب اجرا می‌شود تا مردم با آرامش کامل به استقبال نوروز بروند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص برگزاری فشن‌مد‌ها نیز گفت: افرادی که قصد دارند چنین شو‌هایی را برگزار کنند باید مجوز‌های لازم را دریافت کنند و در صورتی که شئونات اسلامی رعایت و ناهنجاری‌ای وجود نداشته باشد مجوز خواهیم داد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس گفت: در این طرح که با همکاری پلیس امنیت اخلاقی اجرا شده است ۹۵ پرونده تشکیل و ۱۳۳ حکم اجرا شد. طی دو ماه گذشته این پرونده‌ها در خصوص شرارت، درگیری، عربده‌کشی، باجگیری، زورگیری، ضرب و جرح اراذل و اوباش تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح ۸۵ محله و ۲۹۷ قهوه‌خانه، سفره‌خانه، باشگاه پاکسازی شده و ۲۸۰ نفر از مزاحمین مردم و اراذل و اوباشی که اقدام به عربده کشی می‌کردند دستگیر شدند. همچنین ۸۹ نفر از این اراذل و مزاحمین دارای سطح بوده و جرائمی نظیر تخریب اموال عمومی، شرارت، نزاع و درگیری را مرتکب شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۵۳ نفر از مزاحمین نوامیس دستگیر شده‌اند گفت: در این طرح ۳۸ نفر از افرادی که اقدام به توزیع اقلام ضد اخلاقی می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شده و عمده جرائم این افراد نیز شرارت، درگیری و ضرب و جرح بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان