بازدید 22568
۲

تکه‌تکه کردن جسد همسر سابق با کمک پسر

کد خبر: ۸۸۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 05 March 2019

مردی که همسر سابقش را به قتل رسانده بود با کمک پسرش جسد را مثله کرده و در جاده هراز رها کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، در مورخ ۲۱ بهمن ۹۷ خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خزانه به مأموران اعلام کرد که مدت سه ماه است که خواهرش به نام مریم (۵۰ ساله) از منزل خارج شده اما پس از آن مراجعتی به منزل یا تماسی با او نداشته است.

با تشکیل پرونده فقدانی، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خواهر فقدانی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مریم اردیبهشت ۹۷ از همسر خود طلاق گرفت و پس از آن دو نفری با یکدیگر در خانه‌ای واقع در مسعودیه زندگی می‌کنیم، حدوداً سه ماه پیش مریم از خانه خارج شد و پس از آن هیچ اطلاعی از او ندارم، چندین نوبت به منزل همسر سابقش به نام علیرضا (۷۰ ساله) در منطقه نظام‌آباد رفتم تا شاید اطلاعی از او پیدا کنم اما علیرضا مدعی است که از خواهرم هیچ اطلاعی ندارد.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران در ادامه رسیدگی به پرونده اطلاع پیدا کردند که علیرضا سال گذشته با مریم ازدواج کرده و پس از مدتی در اردیبهشت ماه از یکدیگر متارکه کردند و در حال حاضر علیرضا با پسرش مصطفی (۴۲ ساله) زندگی می‌کند همچنین کارآگاهان متوجه شدند که مصطفی پیش از این در منطقه پردیس زندگی می‌کرده اما به علت اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر، همسرش از وی متارکه کرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان متوجه شدند که در طول مدت سه ماهی که از فقدان مریم گذشته، بیش از ۳۰ میلیون تومان از حساب مریم و طی چندین مرحله خارج شده است لذا کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی حساب فقدانی به چندین مرکز تجاری و رستوران مراجعه و در بررسی تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته تعدادی از این مراکز موفق به شناسایی تصویر مصطفی شدند لذا طی هماهنگی با شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، مصطفی دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

همزمان با دستگیری مصطفی، کارآگاهان مطلع شدند که علیرضا در طول مدت سه ماه گذشته قصد داشته تا یک نوبت با قرص به زندگی خود پایان دهد اما به بیمارستان منتقل شده و مورد درمان قرار گرفته است.

با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده از علیرضا و پسرش، فرضیه وقوع جنایت و قتل مریم توسط این پدر و پسر قوت پیدا کرد اما آنها کماکان منکر هرگونه اطلاع داشتن از سرنوشت مریم بودند.

کارآگاهان در ادامه برای انجام تحقیقات میدانی به محل زندگی علیرضا و مریم در منطقه افسریه مراجعه کردند که در آنجا علیرضا لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که مریم را در مورخ ۶ آبان ۹۷ به قتل رسانده است.

علیرضا در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: چند روز قبل از جنایت، مریم طی چندین نوبت تماس تلفنی از من خواسته بود تا با هم ملاقات کنیم تا اینکه ساعت هشت صبح ۶ آبان ۹۷، مریم به خانه آمد، پس از خوردن صبحانه، مریم مطالبه چند میلیون تومانی از من کرد و مدعی بود آن را برای خرید یخچال به من قرض داده و همین موضوع باعث آغاز درگیری لفظی من با او شد.

وی درباره نحوه قتل میرم گفت: با چاقوی آشپزخانه ضربه‌ای به گردن مریم زدم، مریم روی زمین افتاد و همان جا جان داد، تا حدود ساعت ۱۲ منتظر ماندم تا نهایتاً به پسرم زنگ زدم، مصطفی پس از رسیدن به خانه و دیدن جسد مریم، جسد او را مثله کرد و پس از بسته‌بندی، جسد را با خودرو مصطفی به جاده هراز منتقل کردیم، بسته‌های حاوی اعضای بدن مریم را در دره‌های جاده هزار انداخته و پس از آن به تهران آمدیم، خانه را تخلیه کرده و قصد داشتم تا خانه را اجاره دهم، طی این مدت نیز خودم به همراه مصطفی که او نیز پس از متارکه از همسرش تنها بود، در خانه‌ای دیگر در منطقه افسریه زندگی می‌کردیم.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت، پرونده از اداره یازدهم پلیس آگاهی به اداره ویژه قتل ارجاع شد و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف بقایای جسد در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲
تبریک به پدر و پسر!
مردم بیمار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر