بازدید 4002
۲

فتحی: مگر منشا و استقلال فرار می‌کردند؟

کد خبر: ۸۸۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴ 05 March 2019

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه زنده نود درباره ماجرای محرومیت منشا و درگیری او با یک هوادار اظهار کرد: شما شرایط استادیوم غدیر، میکدسزون، جو ورزشگاه، اتوبوس و ... را دیدید؛ ما مهمان هستیم و امنیت آن مجموعه باید توسط میزبان و شورای تامین استان تامین شود؛ دیدید مقابل هتل چه اتفاقی افتاد؛ اگر در ورزشگاه اتفاقی برای فرهاد مجیدی می‌افتاد، چه کسی جواب می‌داد؟ مشخص نیست طرفدار کدام تیم موی گادوین منشا را کشیده است؟ اگر ما بودیم چه واکنشی نشان می‌دادیم؟ می‌گفتیم دست شما درد نکند؟

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل استقلال با بیان اینکه نیاز به فرهنگ‌سازی در فوتبال است، ابراز کرد: در شهرهایی که مهمان هستیم، شرایط میزبانی به هیچ عنوان رعایت نمی‌شود؛ در هتل، میکسدزون و ورزشگاه شرایط مطلوبی نیست؛ بازیکن 90 دقیقه بازی کرده، خسته است، حالت عادی ندارد که این اتفاقات می‌افتد؛ باید مجموعه‌ای که وظیفه تامین جان بازیکنان را دارد، کارش را به درستی انجام دهد.

فتحی با بیان اینکه متاسفانه ابهامات بنده با اظهارات امشب سمامی(نایب رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال) صد چندان شد، ابراز کرد: دو، سه سوال در ذهن من مطرح است؛ در دستور موقت مشخص است که وارد رسیدگی اصلی نمی‌شوند تا به محتوای اصلی برسند؛ بر چه اساسی کمیته محترم اخلاق دستور موقت صادر کرد؟؛ چه بسا این فیلم فتوشاپ بود؛ آیا آنقدر این مسئله اهمیت داشت؟ چطور درباره معاون بنده که چهار روز مجروح شده بود، کمیته اخلاق صلاح ندیدند به سرعت ورود پیدا کنند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: آیا گزارش داور و ناظر مسابقه رسیده بود که این دستور موقت را دادند؟؛ کمیته یعنی اینکه چند نفر باید تصمیم بگیرند و فقط آقایان تورک و سمامی نمی‌توانند تصمیم‌گیری داشته باشند. تیم استقلال به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران راهی لیگ قهرمانان آسیا شده ولی در زمانی که تیم ما در هواپیما بود، می‌گویند منشا از بازی با الدحیل محروم شده است؛ اصلا در صلاحیت کمیته اخلاق و کمیته انضباطی و ارکان قانونی فدراسیون فوتبال نیست که جریمه‌ای را برای مسابقات خارج از کشور داشته باشند.

فتحی تصریح کرد: اجازه می‌دادند به هر کاری که منشا صورت داده، بعد از بازگشت به ایران رسیدگی کنند؛ کمیته اخلاق نباید قصاص قبل از جنایت می‌کرد؛ آنها اظهارات بازیکن، باشگاه و ... را نشنیدند و رای خودشان را دادند؛ جالب اینکه این رای را کنار رای آقای خطیر گذاشتند تا دل هواداران ما شاد شود

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: آیا فرصت مناسب‌تری برای اعلام این رای نبود؟ استقلال نماینده ایران در لیگ قهرمانان نبود؟ اجازه می‌دادید بازی استقلال برگزار شود و بعد تصمیم‌گیری می‌کردید؛ ما در باشگاه خود کنترل بازیکنان خارجی و حتی داخلی را انجام می‌دهیم. متاسفانه از اینور بام افتادیم؛ یک مطلبی را بُلد می‌کنیم و کنار مسئله حقیقی می‌گذاریم تا حواشی ایجاد نشود؛ دقیقا حقیقی از چه چیزی و چه مسابقه‌ای محروم شد؟

فتحی اضافه کرد: خویشتن‌داری بازیکن موضوع درستی است ولی باید کمیته اخلاق هم این مهم را داشته باشد تا بازی آسیایی برگزار شود؛ منشا و باشگاه استقلال که فرار نمی‌کردند و این بازیکن می‌آمد و توضیحاتش را ارائه می‌داد؛ قطعا ارکان قضایی فدراسیون فوتبال می‌توانند نقش موثری داشته باشند و ان‌شاالله با تدبیر، مدیریت، خویشتن‌داری و ...، نظم و اخلاق را در فوتبال ترویج دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کجای دنیا اول محروم می کنن بعد جلسه تشکیل می دن؟
همه جا بی تدبیری و نبودن تفکر صحیح در انجام امور دیده می شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار