بازدید 27290

بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷؛ شاسی بلند متفاوت

کد خبر: ۸۸۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 03 March 2019

در خرید خودرو باید به سراغ خودروهایی بروید که دردسر چندانی برای شما نداشته باشد که بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ یکی از آنهاست. برای اثبات کم دردسر بودن این خودرو دلایل متعددی داریم که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. در هر صورت بد نیست سری به بازار خریدو فروش بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ در ایران بزنید و ببینید که نظر مصرف‎کنندگان این خودرو به چه صورت است.

به گزارش «تابناک»، از آنجایی که مشخصات فنی فاکتور مهمی در خرید خودرو محسوب می‌شود، در این مطلب ابتدا به معرفی مشخصات فنی بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ می‌پردازیم و سپس برخی از مزایا و نقاط قوت این خودرو را معرفی خواهیم کرد.

مشخصات فنی بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷

خودروی بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ از یک پیشرانه ۴ سیلندر به صورت توربو شارژ استفاده شده که حجم آن 2 لیتر است. این موتور قوی می‌تواند ۲۴۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر برای شما تولید کند. در این خودرو که از سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل استفاده شده، یک جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیک به کار رفته است که دارای یک پدال شیفتر برای کنترل بهتر خودرو است. حداکثر سرعت این خودرو ۲۳۲ کیلومتر بر ساعت برآورد شده و شتاب صفر تا صد آن تنها 6.4 ثانیه است.

اگر به استفاده اقتصادی از خودروی بی ام و ایکس ۴ مدل 2017 فکر می‌کنید، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.4 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. در آن یک باک ۶۷ لیتری استفاده شده که نیاز به توقف مکرر برای سوخت‎گیری را از بین می‌برد. این مشخصات و ویژگی‌های فنی نشان می‌دهد که خودرو می‌تواند یک ماشین با طول عمر بالا برای شما باشد که حتی بازار کار کرده آن هم طرفدار زیادی دارد.

مشخصات ظاهری و امکانات

اگر خودروهای چینی و یا خودروهایی مانند تویوتا لندکروزر را به عنوان‎شاسی بلند معرفی کنید، به احتمال زیاد سلیقه شما قبول نمی‌کند که بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ را در بین شاسی بلندها قرار دهیم. در حقیقت این خودروی شاسی‎بلند واقعی محسوب نمی‌شود و یک کراس‏اور لوکس و جمع و جور است. ارتفاع خودرو ۱ مترو ۶۲ سانتی متر است که نشان‎دهنده سبک بدنه آن است. وقتی که به ظاهر خودرو نگاه می‌کنید، طراحی سپر جلو و قسمت رادیاتور آن مانند خودروهای خانواده بی ام و است که لوگوی بی ام و در قسمت جلوی آن خودنمایی می‌کند.

در طراحی اتاق خودرو طرح‌های ساده و معمولی استفاده شده که با فرورفتگی‌های جالبی همراه شده است. این فرورفتگی‌ها و برجستگی‌ها باعث می‌شود که ظاهر خودرو کمی عضلانی به نظر برسد و از سدان های معمولی بازار فاصله بگیرد. بدون شک استفاده از الگوهای فانتزی و منحنی در طراحی شیشه خودرو و به طور ویژه در طراحی شیشه‌های کناری قابل تشخیص است. تفاوت دیگری که این خودرو با سایر خودروهای بازار دارد، این است که قسمت سرنشین عقب آن به سمت عقب میل کرده و این باعث می‌شود که فضا برای آنها کمی تنگ‌تر باشد.

اگر قرار باشد که امکانات به عنوان عامل اصلی در خرید بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ برای شما در اولویت قرار گیرد، مطمئناً کار سختی نخواهید داشت. این خودرو از سیستم کروز کنترل هوشمند، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل کشش برای ترمز، فرمان حساس به سرعت، سیستم سرد کن و گرمکن برای صندلی‌ها، سیستم توزیع نیروی ترمز و ترمز ضد قفل، استفاده از ۶ ایربگ، استفاده از سنسور جلو و سنسور عقب، برخورداری از دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه و همچنین سیستم تنظیم اتوماتیک صندلی در ۸ جهت برخوردار است.

بخریم یا نخریم؟

خرید بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ می‌تواند تحت تأثیر سه فاکتور قرار گیرد. این خودرو کیفیت ساخت بالایی دارد، فرمان‎پذیری آن برای کنترل خودرو مناسب است، از لحاظ امکانات کامل است و مدل نو و کارکرده آن بازار خوبی دارد. شاید بزرگترین ایراد خودرو حساسیت موتور به بنزین‌های بی‏کیفیت است که شاید در ایران دردسرساز باشد. اگر قیمت بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ برای شما مهم است در بازار حدود یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تا حدود ۲ میلیارد تومان برای آن قیمت گذاری شده است.

در انتها اگر به فکر مدل کارکرده از این خودرو هستید، خوشبختانه خرید و فروش بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ کارکرده رونق جالبی دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر