بازدید 4123

پذیرش دوره‌های MBA و DBA در دانشگاه تهران‌

کد خبر: ۸۸۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 02 March 2019

هر روز مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکارها در طی روند کاری خود با چالش‌های پیچیده‌تر و متنوع‌تری روبرو می‌شوند. برای غلبه بر این چالش‌ها ضروريست که متناسب با رشد پیچیدگی‌های دنیای امروز مهارت‌های مدیريتي صاحبان كسب و كار افزایش پیدا کند. دوره‌های كاربردي MBA و DBA (يكساله) در سطح دنیا برای پاسخ به این نیاز طراحي و توسعه پیدا کرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، به منظور ارتقاء توانمنديهاي تخصصي و حرفه‌اي مديران و كارشناسان شركت­ها و سازمان­ها و توسعه ارتباط بخش صنعت با دانشگاه، دانشكده مديريت دانشگاه تهران بعنوان مهم ترین و معتبرترین مرکز آموزش مدیریت کشور اقدام به برگزاری دوره‌های كاربردي و مهارتی MBA و DBA (يكساله) نموده است.

مهمترین هدف دوره هاي آموزش كاربردي در دانشكده مديريت دانشگاه تهران، بكارگيري اساتيد مجربی است که علاوه بر سوابق علمی مشخص، سوابق اجرایی و مشاوره ای دارند. اين دوره ها با هدف آماده سازی هرچه بيشتر مديران و كاركنان سازمانهاي مختلف دولتي و خصوصي طراحی شده و تلاشی است برای تجهیز این افراد با انواع ابزارهایی مدیریتی که یک فرد بدان نیاز دارد.

شایان ‌ذکر است که به دانشپذیران در پایان این دوره ها، گواهینامه‌ای معتبر از دانشکده مدیریت اعطا مي گردد. علاقه مندان می توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir مراجعه نموده و یا با تلفن های 88339657 الی 59 تماس حاصل فرمایند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر