بازدید 2842

تائید استعفای معاون حناچی

کد خبر: ۸۸۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 02 March 2019

شهردار تهران با تائید استعفای ایرج معزی معاون عمرانی شهردار تهران گفت: ایشان به درخواست خودشان از مجموعه عمرانی شهرداری جدا شدند.

به گزارش مهر، پیروز حناچی در حاشیه بهره‌برداری از چهار پروژه شهری، در جمع خبرنگاران با تائید استعفای معاون عمرانی شهردار تهران اظهار داشت: از زحمات ایرج معزی طی این مدت تشکر می‌کنم و ایشان به درخواست خودشان از مجموعه عمرانی شهر تهران جدا شدند اما از مجموعه عمرانی کشور جدا نشده و همچنان از خدمات ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

وی ادامه داد: مسئولیت‌ها در گردش‌اند و چه خوب است هر کدام از ما که از مسئولیت خود جدا می‌شویم، با پرونده‌ای روشن و قابل دفاع جدا شویم. معزی یکی از مدیران خوب است که هرکجا فعالیت کند، می‌تواند منشأ رشد باشد.

شهردار تهران با اشاره به کاهش آب‌گرفتگی‌های سطح شهر گفت: کاهش آب‌گرفتگی‌ها به دلیل تکمیل زیرساخت‌های لازم در حوزه ساماندهی آب‌های سطحی و زیرسطحی است اما هنوز این پروژه کامل نشده و طرح جامعی در این رابطه وجود دارد که در حال تکمیل است.

حناچی در خصوص بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران گفت: سقف بودجه، بسته و بودجه ارائه شده که بر اساس شرایط اقتصادی و تورم کنونی کشور، بودجه‌ای کاهنده است، البته چاره‌ای در این رابطه نداشتیم و امیدواریم به خوبی این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم و از تمامی ظرفیت‌ها و اعتبارات پیش‌بینی شده، استفاده کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره استفاده زنان از دوچرخه افزود: افزایش کیفیت زندگی تنها به دوچرخه‌سواری محدود نمی‌شود و ما نباید در این رابطه به حساسیت‌ها دامن بزنیم. می‌توان چارچوب‌های روشنی در خصوص شرایط استفاده بانوان از دوچرخه تعریف کرد و این موضوع راه‌حل دارد.

شهردار تهران در خصوص حضور بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی و هزینه‌ای که شهروندان باید برای استفاده از این پروژه‌ها بدهند، گفت: حضور بخش خصوصی در پروژه‌ها بر اساس نوع پروژه تغییر می‌کند. شهرداری در این پروژه‌ها، زمین و زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند و سرمایه‌گذار شرایط بهره‌برداری را و می‌توان با افزایش طول بهره‌برداری، هزینه‌ای که مردم تقبل می‌کنند را کاهش داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار