بازدید 10210

واکنش پلیس به ویدیوی اینستاگرامی فرهاد مجیدی

کد خبر: ۸۸۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 01 March 2019
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به ویدئویی که فرهاد مجیدی از مواجهه اش با پلیس در بزرگراه منتشر کرده واکنش نشان داد و تاکید کرد که قانون برای همه افراد یکسان اجرا می‌شود.

به گزارش «تابناک» سرهنگ عین الله جهانی در گفت: وگو با ایسنا درباره انتشار ویدئویی که فرهادمجیدی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال از مواجهه اش با پلیس در اینستاگرامش منتشر کرده است، گفت: به دنبال اطلاع از انتشار این پست اینستاگرامی با افسر مربوطه تماس گرفته و پیگیر موضوع شدم که مشخص شد حوالی ساعت ۲ بامداد امروز، مأموران گشت پلیس راهور در بزرگراه شهید مدرس متوجه سرعت غیرمجاز یکدستگاه سواری هیوندا توسان شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه این خودرو با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت در بزرگراه مدرس درحال حرکت بود، گفت: این درحالی است که سرعت مجاز در بزرگراه مدرس ۸۰ کیلومتر در ساعت است که در همین راستا نیز مأمور راهور از راننده هیوندا درخواست مدارک شناسایی کرد، اما راننده این خودرو که مشخص شد فرهاد مجیدی از بازیکنان فوتبال کشورمان است، ادعا کرد که هیچیک از مدارک شناسایی خود اعم از بیمه نامه، گواهینامه، کارت ماشین و… را همراه ندارد.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه برابر قانون مأمور پلیس راهور از راننده درخواست کرده تا در دستگاه تست سلامت فوت کند، اظهارکرد: متأسفانه آقای مجیدی از پذیرش درخواست مأمور پلیس راهور خودداری کرده و به این دلیل که فوتبالیست مطرحی است این کار را انجام نمی‌دهد و شروع به فیلم گرفتن از مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است.

جهانی با تاکید بر اینکه همه در برابر قانون برابرند، گفت: برابر قانون اگر فردی با سرعت غیرمجاز رانندگی کرده و مدارکی هم همراه نداشته باشد، پلیس می‌تواند نسبت به انجام تست الکل از وی اقدام کند.

وی با بیان اینکه در نهایت خودروی توسان به دلیل سرعت غیرمجاز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم، مأمور راهنمایی و رانندگی هیچ تخلفی نداشت و برابر قانون رفتار کرده است، انتظار ما از چهره‌های شناخته شده‌ای همچون آقای فرهاد مجیدی نیز این است که همانطور که در ورزش الگویی ورزشی برای شهروندان هستند در قانونگرایی و عمل به مقررات نیز چنین جایگاهی را برای خود قائل باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۵
انتشار یافته: ۱۴
برخورد پلیس کاملا درست بود .
کسی که تخلف کرد و گواهینامه و مدارک همراش نیست باید باهاش برخورد بشه . غیر از این هر سمتی داره برای خودش داره
متاسفانه این سلبریتی ها جامعه رو دارن به گند می کشن. خودشونو مافوق همه قوانین و همه مردم می دونن. فکر می کنن چون دوتا لگد خوب به یه توپی زدن دیگه هیچ کس حق نداره به اینا بگه بالای چشت ابرو هست
چه پرتوقع!هرکی میخوای باش
درود بر پلیس وباید برخورد قضایی با متخلفین بشه
دست پلیس درد نکنه
درود بر مامور راهنما رانندگی

مجیدی فکر کرده معروفه همه کار میتونه کنه

مملکتی که فوتبالیستاش ایته دیگه چه انتظاری از اون بالایی ها دارید
تابناک فیلم زو منتشر کن تا مردم ببینند فرهاد مجیدی درست تر گفته یا پلیس!
والا به قرآن! حالا طرف شاکی شده چون معروف بوده هر کار خواست بکنه! مگه ژن خوبه!
اين خبرها هشدار است وحاكي از انحطاط اخلاق در جامعه است.
واقعا مسخرس
تو این مملکت هر کی یه دوربین دستش گرفته و هی فیلم میگیره پخش میکنه و به راحتی مامور قانون که اتفاقا داره وظیفشو به درستی انجام میده رو زیر سوال میبرن چون میدونن هیچ اتفاقی براشون نمیفته

به راحتی قانون رو به سخره میگیرن کسی هم باهاشون کار نداره

تو کشور ما همه چیمون با هم جوره
تقصیر مجلس قوانینیه که وضع میکنن و البته قوه قضاییه
اگه چارتا از این متخلفان گردن کلفت رو قانون وضع کنن که تو قوه قضائیه بگیرن درست و حسابی محاکمشون کنن و حکم هاشون رو بدون توجه به جایگاه خودشون و اطرافیانشون اجرا کنن و از فشار سیاسیون نترسن دیگه امثال این آدمها جرات نمیکنن خودشونو فراتر از قانون بدونن
این شخص فکر میکنه چون یکم سرشناس شده همه باید در قبالش کوتاه بیان

پر رو پر رو به مامور میگه چرا به من گفتی فوت کنم

ای کاش قوانین محکم تر داشتیم تا درقبال همین فیلم گرفتن و حق به جانب بودنش هم جریمه میشد
این فرد باید زندان برود
آفرین به پلیس وظیفه شناس -همه در برابر قانون یکسان هستند -این مامور وظیفه شناس باید مورد تقدیر قرار گیرد
من بعنوان یک ایرانی دست پلیس وظیفه شناس را می بوسم...واقعا کار درست و بجایی این پلیس محترم انجام داده...حالا می خواهد هرمتخلفی باشد و یاهر شخصی باشد حتی رییس جمهور..بازم ممنون و زنده باشین..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی