بازدید 4231

قیمت سکه طرح جدید پنج شنبه ۹ اسفند

آخرین روز کاری بازار طلا و سکه تهران، همانند روزهای گذشته، با افت نرخ انواع سکه همراه شد. این روند همچنان تحت تاثیر کاهش نرخ ارز و همچنین افت نرخ اونس جهانی طلا می باشد.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ 28 February 2019

آخرین روز کاری بازار طلا و سکه تهران، همانند روزهای گذشته، با افت نرخ انواع سکه همراه شد. این روند همچنان تحت تاثیر کاهش نرخ ارز و همچنین افت نرخ اونس جهانی طلا می باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در بازار امروز پنج شنبه نهم اسفندماه 97 بر اساس اطلاعات دریافتی از بازار طلا و سکه تهران و همچنین نرخ های اتحادیه طلا و سکه، قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم تقریبا بدون تغییر قیمت در سطح 4,550,000 تومان معامله شده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) نیز با افت 20 هزار تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت 4,665,000 تومان فروخته شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز با افت 80 هزار تومانی نسبت به نرخ روز قبل اتحادیه، به رقم 2,540,000  تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز با کاهش قیمت به رقم 1,600,000 تومان رسیده ست.

همچنین هر سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت، 850 هزار تومان ارزشگذاری شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز 426 هزار تومان می‌باشد. هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز تهران، یک میلیون و 849 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

این روند همان طور که اشاره شد تحت تاثیر روند کاهشی نرخ ارز و اونس جهانی طلا بوده است. به گونه ای که امروز نرخ ارز در صرافی های مجاز تهران، با کاهش قیمت مواجه شدند و در بازار جهانی نیز شاهد کاهش بهای جهانی طلا بودیم. بر این اساس، قیمت طلا در معاملات روز پنج‌شنبه که دلار با تردیدها نسبت به نتیجه مذاکرات آمریکا و چین، موفق شد بخشی از افت روز گذشته خود را جبران کند، نزدیک به پایین‌ترین حد خود در دو هفته گذشته قرار گرفت. به گزارش ایسنا هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۳۱۸.۵۰ دلار رسید. در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در آوریل، با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۳۲۰.۱۰ دلار رسید. طلا در معاملات روز چهارشنبه تا مرز ۱۳۱۶.۴۳ دلار عقب نشسته بود که پایین‌ترین قیمت از ۱۵ فوریه بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی