بازدید 15106
۱

دلار در بازار تهران بازهم عقب نشینی کرد

بازار ارز بر اساس اطلاعات بانک مرکزی، پس از آنکه روز یکشنبه در بیش‌ترین نرخ فروش قرار گرفت، در روز‌های گذشته، با کاهش قیمت همراه شده است. به گونه‌ای که امروز نسبت به روز یکشنبه، ۴۰۰ تومان ارزان‌تر شده است. این در حالی است که امروز نرخ رسمی ۲۷ ارز در بانک مرکزی مانند یورو و پوند نسبت به روز سه‌شنبه افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 27 February 2019

تابناک اقتصادیبازار ارز بر اساس اطلاعات بانک مرکزی، پس از آنکه روز یکشنبه در بیش‌ترین نرخ فروش قرار گرفت، در روز‌های گذشته، با کاهش قیمت همراه شده است. به گونه‌ای که امروز نسبت به روز یکشنبه، ۴۰۰ تومان ارزان‌تر شده است. این در حالی است که امروز نرخ رسمی ۲۷ ارز در بانک مرکزی مانند یورو و پوند نسبت به روز سه‌شنبه افزایش داشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز چهارشنبه هشتم اسفندماه ۹۷، بازار ارز با ثبات نسبی همراه شده است. روندی که از روز دوشنبه آغاز شده است و امروز نیز با افت نسبی نرخ ارز همراه شده است.  

بر این اساس، به نقل از اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی، امروز قیمت خرید هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی، ۱۳۱۵۰ تومان بوده است که نسبت به روز یکشنبه، ۴۰۰ تومان ارزان‌تر شده است. همچنین هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به نرخ ۱۳۲۵۰ تومان فروخته شده است که نسبت به روز یکشنبه، ۴۰۰ تومان ارزان‌تر شده است. هرچند نسبت به روز قبل، ۵۰ تومان کاهش داشته است.

به نقل از سنا، امروز هر اسکناس یورو نیز به نرخ ۱۵۲۵۰ تومان خریداری شده است که نسبت به روز یکشنبه، ۲۵۰ تومان ارزان‌تر شده است. همچنین در مقابل، هر اسکناس یورو به قیمت ۱۵۳۵۰ به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است. این نرخ نسبت به روز یکشنبه، ۲۵۰ تومان ارزان‌تر شده است. هرچند نسبت به روز گذشته نیز ۲۰۰ تومان ارزان شده است.

دلار در بازار تهران بازهم عقب نشینی کرد

این در حالی است که امروز بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که طی آن نرخ ۲۷ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۹ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ ۱۱ ارز دیگر از جمله دلار نیز ثابت بود.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه هشتم اسفند ماه ۹۷» بدون تغییر نسبت به روز سه‌شنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۴۸۸ ریال افزایش ۵۵ هزار و ۶۲۵ ریال و هر یورو نیز با ۵۸ ریال رشد ۴۷ هزار و ۷۸۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۹۷۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۲۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۰۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۰۴ ریال، روپیه هند ۵۹۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۳۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۲۰۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۹۷۷ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۸۸۶ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۹۳۲ ریال، راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۳۳ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۹۱۱ ریال، روبل روسیه ۶۴۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۱۶۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۱۵۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۵۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۳۶ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۷۹۸ ریال تعیین شد.

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۵۹۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۳۴۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۷۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۷۱۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۳۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۵۷۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۳۷ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۶۲۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۹۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۶۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۶۴۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۳ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۷۸۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا خسته نباشید

خوب ملت رو سرکار گذاشتید

دلار رو از چهار تومن رسونید به نوزده تومان


بعدش رسونید ده تومان الانم که سیزده و پانصد و چندر غاز کم کردید

انتظار دارید ملت بشکن بزنند؟


واقعا متاسفم برای بعضی از..............................
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار