بازدید 4862

توضیحات مسئولان وزارت خارجه در فراکسیون امید

کد خبر: ۸۸۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 26 February 2019

سخنگوی فراکسیون امید مجلس از ارائه توضیحات مسئولان وزارت امور خارجه درباره استعفای ظریف در نشست فراکسیون امید خبر داد.

به گزارش «تابناک»، فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشست ظهر امروز فراکسیون امید با برخی مسئولان وزارت امور خارجه، از اخرین فعالیت‌های این فراکسیون در رابطه با استعفای وزیر امور خارجه خبر داد و گفت: شورای مرکزی فراکسیون امید امروز میزبان آقایان مرتضی سرمدی، قائم‌مقام و حسین پناهی‌آذر معاون پارلمانی وزارت امور خارجه بود که در این جلسه ابعاد مختلف خبر استعفای آقای ظریف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی درباره جزئیات این جلسه گفت: مسئولان وزارت امور خارجه درباره جزئیات استعفای آقای ظریف توضیحاتی ارائه کردند و ما نیز نقطه نظرات آنان را شنیدیم.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین با اشاره به کلیات مباحث مطرح شده در این جلسه خاطرنشان کرد: خروجی این جلسه حمایت فراکسیون امید از وزیر امور خارجه و درخواست برای بازگشت ایشان به رأس وزارت خارجه است. ما به طور جدی این پیغام را به رئیس جمهور نیز منتقل کردیم که خواستار ادامه فعالیت دکتر ظریف هستیم.

سعیدی در تشریح جمع‌بندی فراکسیون امید نیز اعلام کرد: این فراکسیون ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی وزیر امور خارجه و همکاران ایشان اعلام می‌دارد سیاست‌گذاری دستگاه دیپلماسی کشور باید یکپارچه و با محور وزارت امور خارجه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار