بازدید 17035

روح‌الله حسینیان: از استعفای ظریف خوشحالیم

کد خبر: ۸۸۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 26 February 2019
عضو سابق جبهه پایداری با بیان اینکه تصور نمی‌کنم ظریف در اعتراض به سفر بشار اسد استعفا داده باشد، گفت: برخلاف آمریکایی ما از استعفای ظریف خوشحالیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز روح الله حسینیان در پرسشی بر اینکه آیا می‌توان استعفای ظریف را ناشی از خروج احتمالی دولت از برجام تلقی کرد، گفت: «بعید می‌‎دانم دولت بخواهد از برجام خارج بشود، زیرا دولتی‌ها باور دارند که خروج از برجام بهانه‌دادن به غرب است. هرچند خارج بشویم یا نشویم، چه تفاوتی دارد؟ مگر اکنون چیزی باقی مانده است؟ سانتریفیوژ‌ها که تعطیل شد و راکتور اراک هم که با بتون پر شد و دیگر قابل بازیافت نیست».

وی ادامه داد: «تصور نمی‌کنم ظریف در اعتراض به سفر بشار اسد استعفا داده باشد، زیرا او حتما از جایگاه خود خبر دارد و می‌داند در اموری که مقام معظم رهبری تصمیم‌گیرنده هستند، نباید دخالت کند و نباید پایش را فراتر از گلیمش بگذارد. وقتی با بچه‌هایی که درگیر سوریه هستند صحبت می‌کنیم بسیار از رویکرد وزارت امور خارجه در سوریه ناراضی‌اند».

حسینیان در انتها یادآور شد: «به‌هرحال این استعفا باید پیش از این‌ها رخ می‌داد، زیرا سیاست خارجه دولت ضرر‌های زیادی به ایران زد. تردید نکنید که آمریکایی‌ها بیش از همه از این استعفا ناراحتند، زیرا ظریف تنها کسی بود که توانست آرزوی دیرینه آمریکا یعنی مذاکره با ایران را محقق کند، اما برخلاف آمریکایی ما از استعفای ظریف خوشحالیم».
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان