بازدید 4840

شفر: صیادمنش الماس استقلال است

کد خبر: ۸۸۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 24 February 2019

وینفرد شفر بعد از برتری 3 بر صفر تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خیلی خوشحالم نه فقط بابت نتیجه بلکه برای فوتبال خوبی که انجام دادیم. ما شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. بسیار خوشحالم برای حضور هواداران که در این هوای سرد و در حالی که الان دارد باران هم می‌بارد به ورزشگاه آمدند.

4 روز یک بار بازی داریم و همه بازیکنان باید آماده باشند
وی درباره اینکه به نظر می‌رسد استقلال به ترکیب آرمانی‌اش رسیده است, تصریح کرد: یکی از مسائلی که در استقلال داشتیم, این بود که چند بازیکنان‌مان در آمادگی نبودند. دیدید در این بازی هم پاتوسی و منشا را تعویض کردیم, چون آنها باید آمادگی بیشتری داشته باشند. در این بازی می‌خواستم فرصتی به محسن کریمی که یک سال بازی نکرده بود بدهم, برای همین او را به بازی فرستادیم و شانس پنالتی هم داشت. ما چهار روز یک بار بازی خواهیم داشت و برای همین باید همه بازیکنان‌مان آماده باشند.

پاتوسی, چشمی، منتظری و دانشگر خیلی خوب بودند
سرمربی استقلال راجع به اینکه بهترین بازیکن زمین چه کسی بوده است؟ اشاره کرد: پاتوسی، روزبه چشمی، پژمان منتظری و دانشگر خیلی خوب بودند، اما باید بگویم در بازی امروز تیم ما خیلی خوب بود همانطور که دیدید اللهیار (صیادمنش) نیز خیلی عملکرد خوبی خوبی داشت.

صیادمنش الماس استقلال است و مانند پدر از او مراقبت می‌کنم
شفر درباره اینکه چه نظری درباره اللهیار صیادمنش دارد, یادآور شد: اللهیار مثل الماس برای استقلال است و شنیدم خیلی از ایجنت‌های اروپا با او و پدرش تماس گرفته‌اند، اما اللهیار دوست دارد در استقلال بماند و من مثل پدر از او مراقبت می‌کنم تا این بازیکن را به بهانه‌های مختلف از ایران خراج نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار