بازدید 4722
۱
انتخابی بسکتبال

ایران تیم دوم استرالیا رابرد و به جام جهانی صعود کرد

تیم ملی استرالیا بدون سرمربی و بازیکنان اصلی اش به تهران آمده بود و با این حال رقابت تنگاتنگی با مردان شاهین طبع داشت.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ 24 February 2019

در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی بسکتبال 2019 دو تیم ایران و استرالیا به مصاف هم رفتند که ایران با نتیجه 85 بر 74 موفق به پیروزی شد و با این نتیجه صعود خود به جام جهانی را قطعی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی استرالیا بدون سرمربی و بازیکنان اصلی اش به تهران آمده بود و با این حال رقابت تنگاتنگی با مردان شاهین طبع داشت. این بازی در کوارتر اول با نتیجه 25 بر 15 به سود ایران به پایان رسید و در کوارتر دوم ایران موفق شد با نتیجه 18 بر 15 پیروز شود تا حساب کار 43 بر 30 به سود ایران شود. کوارتر سوم را اما استرالیا 22 بر 20 پیروز شد تا در مجموع 63 بر 52 ایران این بازی را پیش باشد. در کوارتر آخر نیز بازی با نتیجه 22 بر 22 مساوی شد تا ایران این بازی را 85 بر 74 پیروز شود.

با این نتیجه ایران بدون چهره هایی همچون صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی به جام جهانی 2019 چین صعود کرد. در دیگر بازی این رقابت ها ژاپن 96 بر 48 قطر را شکست داد.

بسکتبال ایران تیم دوم استرالیا رابرد و به جام جهانی صعود کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا باید وضعیت اردو رو طوری فراهم نکنند که بزدگترین و نام آورتربن بازبکنان تیم ملی بسکتبال وضعیت رو ناجور و از اردو خارج شند. برای عده زیادی از مردم ایران بسکتبال که با ظهور نسل طلائی افتخارات بسیاری برای کشور بدست آورده از فوتبال که این همه هزینه براش می شه، جذاب تر و زیباتر و مهمتره. بنابراین انتظار ملت ایران و دوستداران بسکتبال اینه الان که تیم به جام جهانی صعود کرده باید از این بازیکنان افتخار آفرین دلجوئی و آنها را به تیم ملی بازگرداند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار