بازدید 6334

اعلام جرم علیه عامل به آتش کشیدن یک روباه

کد خبر: ۸۸۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 23 February 2019
مسئولان محیط زیست کرمان، اعلام جرم علیه عامل به آتش کشیدن روباه و تصویربرداری از این اقدام که در حوالی سیرجان رخ داده را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، طی ساعات گذشته، تصاویری از به آتش کشیدن یک روباه در یکی از روستا‌های استان کرمان در فضای مجازی دست‌به‌دست شده و تاثر کاربران مجازی را به همراه داشته است.

طبق اعلام رسانه‌های بومی، یکی از روستاییان حومه شهرستان سیرجان، پس از مواجهه با صحنه شکار مرغ و خروس‌هایش توسط یک روباه، با استفاده از مواد اشتعال‌زا، روباه نگون‌بخت را زنده به آتش کشیده و از لحظات پایانی سوختن خاکستر حیوان، تصاویری به ثبت رسانده است. تصاویری که انتشار آن در فضای مجازی سبب شد، کاربران خواهان مجازات برای متهم شوند.

محمود علیرضایی - رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیرجان با ابراز تاسف این رویداد به تسنیم می‌گوید: پیگیری‌ها برای شناسایی این متهم شکار غیرمجاز آغاز شده و اعلام جرم علیه وی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است، تعارضات میان انسان و وحوش، یکی از عمده‌ترین چالش‌های حیات وحش کشور است که سالانه قربانیان زیادی می‌گیرد، چرا که عواملی مانند تخریب زیستگاه و شکار بی‌رویه سبب شده گوشتخوارانی، چون پلنگ، گرگ، کفتار، روباه، شغال، گربه وحشی، وشق، سیاهگوش و خرس به منظور یافتن طعمه به جوامع انسانی نزدیک شوند؛ جایی که عموماً حادثه‌ای تلخ رقم می‌خورد: از وارد آمدن خسارت به دام‌ها و طیور گرفته تا درگیری میان افراد خسارت‌دیده و جانوران معارض که تبعات آن در برخی موارد به مصدومیت انسان منجر می‌شود و در اغلب موارد به کشتار انتقام‌جویانه و دلخراش جانور معارض.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۷
ما که میدونیم قیمت مرغ و گوسفند روز به روز گرونترمیشه واسه خریدنش حمله میکنیم

اون حیوون زبون بسته ی از همه جا بی خبر از روی غریزه ی حیوانیش میره شکار و به اندازه نیاز روزانه اش شکارمیکنه

اشرف مخلوقات ماییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
همین نیاز روزانه که فرمودین گله دار رو به خاک میشونه.شما که تا حالا سرمایه ای رو که باهاشون زندگی و بزرگشون کردی رو گاز نزدن ببرن تا بفهمی بردن مرغ و خروس توسط روباه و شغال چه حالی داره!اون حیوان نمیفهمه باغدار مسئول نفهمیش نیست.اونجا که دامداری صنعتی نیست که 24 ساعته مرغ و خروس رو توی محوطه بپان.باید از سرمایه اش محافظت کنه که راهی جز شکار حیوان هم نداره.اما آتش زدنش نامردیست.
به همنوع خودمون رحم نمیکنیم چه برسه به یه روباه
به خودمون میگیم اشرف مخلوقات
به روباه میگیم حیله گر
خدایا

حیوانات را از شر ما دور نگهدار
داروین کجایی که نظریه ات زده دنده عقب
میفرمائیدروباه نگون بخت نمیدانم شماچه قرابتی باروباه مکارداشتید آن حیوان مرغ هاوخروسهای روستائی نگون بخت راتکه پاره کرده طبیعی است که روستائی بخت برگشته که تمام دارائیش همین چیزهااست ازفرط عصبانیت آن حیوانرابکشد طرزنوشتنتان اندکی حیوان پرستانه نیست ؟ اگرحیوانی یاحتی انسانی شماراازهستی ساقط کند به اوچه پاداشی میدهید؟؟
باز خوبه روباه از سگ و انسان میترسه
ما که انسانیم حتی از خدا هم ترس نداریم
حالا روستایی بدبخت رو اعدام نکنید
كل حيوانات رو بجز گاو و كوسفند و مرغ و خروس را اگه بكشين مثلا جي ميشه ؟
خودتونو مسخره كردين ، در دنيا روزي هزاران نفر در اثر گرسنگي ميميرند و هيچكسي كاري نميكنه
ا سوختن ما دود نداره چه کنیم؟
فقط باید مرتیکه رو بگیرن ببرن بندازن قفس شیرهای گرسنه یا مثل همون روباهه اتیش ش بزنن
انسانیت تو این مملکت در حال مرگه . . .
پاسخ ها
امير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
در حال مرگه چيه... !!! مرده تموم شده رفته.... خدا خودش يجوري به دادمون برسه واقعا حال آدم بد ميشه با اين اخبارهاي نكبتي و بدبختي
تاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
خت
داعشی یعنی همین
متاسف
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی