بازدید 2207

نظرسنجی از داوطلبان آزمون دکتری ۹۸ آغاز شد

کد خبر: ۸۸۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 23 February 2019

نظر سنجی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ آغاز شد و داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش می توانند در این نظرسنجی شرکت کنند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها جمعه سوم اسفند در ۷ گروه و ۲۴۵ کدرشته امتحانی، ۵۸ شهرستان و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار شد.

برای شرکت در آزمون تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۴ هزار و ۳۸۰ نفر زن و ۱۱۲ هزار و ۵۷ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۲.۹۶ درصد زن و ۵۷.۰۴ درصد مرد هستند.

از تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ داوطلب، تعداد ۱۸ هزار و ۸۵۸ نفر کارت دریافت نکردند و تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۷۹ نفر کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ را دریافت کردند.

سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، از داوطلبان به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها نظرسنجی می کنند از همین رو لینک نظرسنجی در سایت سازمان ویژه داوطلبان استثنایی و داوطلبان عادی فعال شده است.

داوطلبان می توانند بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی خود در این نظرسنجی شرکت کنند.

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ به صورت کارنامه در اواخر فروردین ماه ۹۸ منتشر می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار