بازدید 5608

انتقاد از پرداخت به سهامداران «پدیده» از بیت‌المال

کد خبر: ۸۷۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷ 20 February 2019

به گزارش «تابناک» روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: انتشار خبر تخصیص هزار میلیارد تومان برای پرداخت به سهامداران پدیده شاندیز، موجب اعتراض شد.

مردم می‌گویند دستور پرداخت این هزار میلیارد بودجه با کدام مجوز صادر شده است؟ و چرا باید خسارت‌های سهامداران پدیده شاندیز از اموال عمومی پرداخت شود؟ نتیجه پرداخت سی هزار میلیارد تومان تاوان تخلفات موسسه‌های غیرمجاز از جیب ملت موجب پیدایش بحران بهار 97 و تورم کنونی بود و حالا معلوم نیست پرداخت هزار میلیارد تومان به سهامداران مال باخته پدیده شاندیز از جیب ملت، چه بلائی بر سر اقتصاد کشور بیاورد! اصولاً براساس کدام قانون، تاوان خلاف کاری‌های عده‌ای متخلف باید از کیسه ملت پرداخت شود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۲
من موافق مقصر خود سهام دارها هستند
دقیقا
اخه كجاي دنيا اينجوريه ...
کاملا موافقم آیا در صورت سود ده بودن اینها میخواستن بیان سودشونو بین ما تقسیم کنن؟! به هر حال ریسک رو پذیرفتن اینها
حالا که مسئولین محترم به فکر مردم هستند به نظر بنده بیایند افرادی که در زندان ها هستند به دلیل بدهی و یا مشکلات مالی از خانواده خود شرمنده هستند را نیز پرداخت نمایند واقعا مسخره است کسی سهامداران را مجبور نکرده بود که بیایند آنجا سرمایه گذاری کنند و اگه سود کلانی می کردند سودشان را به مردم می دادند
سلام , کاملا درسته چرا از جیب مردم کشانی که بدنبال منافع شخصی در موسسه ای شخصی سرمایه گذاری کردن مردم جور آن را بکشند.
دولت حق ندارد از جیب ملت این گونه مسائل را پرداخت نماید.

-اگر به علت بی دقتی و حرص سود بیشتر باعث مشکلات برای عدهدای شده است که مثل بقیه فعالیت های اقتصادی ضرر آن را هم باید خودشان به عهده بگیرند.

- اگر کم توجهی و سوء مدیریت بانک مرکزی باعث مشکل شده باید ضمن اعلام عمومی و برخورد با عوامل مربوطه، این مبالغ از طریق سایر درآمد های دولت، استقراض از بانک های خارجی و ... پرداخت شود به گونه ای که دست به بیت المال به عنوان سادترین راه برده نشود.

- مسئله مهم تر اینکه پس از اینکه عوامل موسسات و سایر نفرات که بعدا در دادگاه مجکوم میشوند و اموال آنها شناسایی میشود باید همان ها مبنای پرداخت افراد ضرر دیدده باشد. نه اینکه دولت از جیب ملت بپردازد و زمانیکه دادگاه اموال را مصاده و به حساب دولت میریزد، دولت آن را به عنوان یک درآمد دیده و در جای دیگر خرج نماید.
اگه سود می کردنند با دولت و مردم تقسیم می کردنند که حالا خسارتش رو دولت بدهد تازه مگه دولت تضمیمن کرده بوده
این کار شرعاً هم مشکل دارد. من بعنوان یک ایرانی راضی نیستم
بنده به هيچ عنوان حلال نمي كنم كساني كه دست در جيب من بكنند وخانواده ام را در تنگناي اقتصادي قرار دهند ودر اون بقه اونارو خواهم گرفت و درين دنيا به روز قيامت واگذارشان مي كنم.
این پولها باعث افزایش نقدینگی و تورم بیشتر میشه. خودشون باید جوابگو باشند که پولها رو گرفتند و کسانیکه بهشون مجوز دادند.
من این سهام رو نخریدم چون توش شک بود. چرا از جیب من باید هزینه نادانی عده ای پرداخت بشه؟بخدا قسم راضی نیستم. چرا از جیب مردم دارین پرداخت میکنید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار