بازدید 6688
۱

بن سلمان وارد هند شد

کد خبر: ۸۷۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 19 February 2019

ولیعهد سعودی در ادامه سفر منطقه‌ای خود به کشورهای آسیایی از پاکستان به هند رقیب دیرینه این کشور رفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی پس از پایان سفر دو روزه به پاکستان وارد دهلی نو شد و مورد استقبال ناریندا مودی نخست وزیر هند قرار گرفت.

انتظار می‌رود ولیعهد سعودی در این سفر از سرمایه‌گذاری در بخش‌های انرژی و زیرساخت‌ها و همچنین تقویت روابط میان سعودی و هند سخن بگوید.

بر اساس گزارش این شبکه، روز گذشته تظاهرات مردم خشمیگن هند در دهلی نو در مخالفت با سفر ولیعهد سعودی برگزار شد و شرکت کنندگان در این تظاهرات عکس‌های بن سلمان را در حالی که دستانش به خون آغشته است، در دست داشتند و سیاست‌های وی از جمله جنگ علیه یمن و همچنین قتل جمال خاشقجی را محکوم کردند.

مردم هند در این تظاهرات همچنین بدرفتاری مقامات سعودی با کارگران هندی مقیم عربستان را محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
آنها به احتمال زیاد ترغیب پاکستان به سمت درگیری با ایران یا حداقل حمایت بیشتر از تروریست های جیش العدل برای عملیات در خاک ایران را با تزریق پول در سر دارند ، اما پاکستان نگرانی هایی در مرزهای مشترکش با هند دارد و این پیشنهاد گر چه برای پاکستان آب و نان دارد اما ترس از نا امن شدن همزمان مرزهایش با ایران و هند را نیز دارد . بن سلمان احتمالا برای رشوه دادن به هند برای امن کردن مرزهایش به پاکستان به این کشور رفته تا دست پاکستان را باز بگذارد . ایران باید هوشیار باشد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار