بازدید 14142
۲

ادعای راننده شرور در دادگاه: تجاوز نکردم...

کد خبر: ۸۷۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 19 February 2019

راننده شرور به اتهام ربودن دختر دانشجو و آزار و اذیت وی صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر دانشجویی در شب بازی فوتبال ایران و پرتغال شروع شد. وی به پلیس گفت: حدود ساعت 8شب وقتی می‌خواستم به خوابگاه برگردم سوار خودرو سفید با دو سرنشین شدم.

راننده پس از پیاده شدن دو مسافر دیگر مرا به حوالی خیابان جلال آل احمد برد و نقشه شوم خود را اجرا کرد اما من شماره پلاک خودرو را حفظ کردم.

بدین ترتیب خودرو توقیف شد و صاحب آن که همان پسر شیطان صفت بود بازداشت شد. این متهم در نخستین مراحل بازجویی ادعا کرد که این زن را نمی‌شناسد و شب حادثه در باشگاه ورزشی بوده است.

صبح دیروز این متهم با صدور کیفرخواست و با اتهام آدم ربایی و تجاوز درحالی که با قرار وثیقه آزاد بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

متهم این بار برخلاف اظهاراتی که در پرونده داشت ادعا کرد این زن را می‌شناسد اما او خودش به من پیشنهاد برقراری ارتباط داد و تعرضی در کار نبوده است.

به دنبال پایان اظهارات متهم، قضات باتوجه به نتیجه گواهی پزشکی قانونی درباره تجاوز به دختر جوان وارد شور شده و بزودی حکم را صادر خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
با قرار وثیقه آزاد بود!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
بزودی حکم تبرئه را صادر می کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار