بازدید 2570

اعتراف زن سارق به ۷۰ فقره کش روی

کد خبر: ۸۷۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 18 February 2019

رئیس کلانتری قیامدشت از دستگیری یک خانم کش رو زن خبر داد و گفت: این سارق پس از دستگیری به ۷۰ فقره کش روی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ ظاهر اسدی گفت: زنی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی اظهار داشت که ۲ خانم به مغازه اش به قصد خرید جوراب وارد شده اند ولی گوشی موبایلش را سرقت کرده اند که هنگام فرار یکی از سارقان با کمک مردم دستگیر شده است.

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت بیان داشت: ماموران عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام که پس از حضور در محل مشاهده کردند، تعدادی افراد در محل تجمع و خانمی که اعلام کرده بود مالک مغازه است بیان کرد، این زن میانسال به همراه خانم جوان دیگری به بهانه خرید جوراب داخل مغازه ام شده اند، پس از گفت و گو به یکباره ابتدا زن جوان و سپس این خانم میانسال از مغازه خارج شده اند در این میان بلافاصله متوجه شدم که گوشی ام سرقت شده است. به دنبال آنها دویدم و با کمک همسایگان جلوی فرار این زن که مسن تر بود را گرفتیم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد به کلانتری منتقل و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که وی پرونده های مشابه دیگری نیز در این کلانتری دارد.

وی با اشاره به اینکه چهره متهم توسط مال باختگان سایر پرونده های مشابه موجود در کلانتری مورد شناسایی قرار گرفت، ادامه داد: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به ۷۰ فقره سرقت در محدوده این کلانتری و سایر کلانتری ها با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ اسدی بیان داشت: چهره متهم دوم نیز مورد شناسایی قرار گرفته است و تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی مخفیگاه سارق دوم و دستگیری وی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار