بازدید 2126

تاکنون هیچگاه سطح روابط ما با عربستان تا این حد نزدیک نبوده است

عمران خان در این نشست مشترک اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گاه سطح روابط کشورش با عربستان تا به این حد نزدیک نبوده است و امید است این روابط همچنان توسعه یابد.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ 17 February 2019

عمران خان در این نشست مشترک اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گاه سطح روابط کشورش با عربستان تا به این حد نزدیک نبوده است و امید است این روابط همچنان توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «عمران خان»‌ نخست وزیر پاکستان که در کاخ نخست وزیری این کشور میزبان ولیعهد عربستان شده است، در سخنانی ضمن خوشامدگویی به محمد بن سلمان، از کمک‌های اعطا شده از سوی رهبران عربستان قدردانی کرد.

عمران خان در این نشست خبری مشترک اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گاه سطح روابط کشورش با عربستان تا به این حد نزدیک نبوده است و امید است این روابط همچنان توسعه یابد.

نخست وزیر پاکستان همچنین با تاکید بر این‌که امنیت دو کشور به هم وابسته است، خواستار مشارکت بیشتر عربستان در طرح‌های اقتصادی پاکستان شد که در حال حاضر با مشارکت شرکای چینی در حال اجراست.

ولیعهد عربستان عصر امروز با هیات ۷۰۰ نفری شامل اعضای خانواده سلطنتی، وزیران کلیدی پادشاهی و برخی فعالان اقتصادی و بازرگانی وارد پاکستان شد.

پیش از ورود بن سلمان به پاکستان، صدها پرواز داخلی و خارجی این کشور متوقف شده و تدابیر امنیتی شدیدی در خیابان‌های اسلام‌آباد تدارک دیده شده است.

در عین حال با اینکه خیابان‌های بسیاری برای ورود بن سلمان تزئین شده است، اما مردم برای استقبال از وی حضور پیدا نکردند و برخی تجمعات اعتراضی علیه سیاست‌های عربستان نیز به شدت توسط نیروهای امنیتی سرکوب شده است.

در این سفر قرار است ولیعهد عربستان تعدادی طرح‌های اقتصادی مشترک با پاکستان از جمله یک پالایشگاه نفت در بندرگوادر در جنوب پاکستان را افتتاح کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی