بازدید 6874
۳

جوان شیشه‌ای به خاطر سرقت برنج ۳ نفر را کشت

کد خبر: ۸۷۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 17 February 2019

عصر چهارشنبه 24 بهمن مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده از قتل زوجی سالمند به همراه پسر معلولشان در خانه باخبر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، در نخستین تحقیقات از محل جنایت مشخص شد مقتولان زنی 60 ساله، مردی 80 ساله و پسر 45 ساله معلولشان بوده که با ضربات وارده به سر با چوبدستی به قتل رسیده بودند. مادر خانواده در ورودی اتاق و پدر و پسر نیز در رختخواب پهن شده زیر کرسی به قتل رسیده بودند. بلافاصله تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل این قتل عام خانوادگی آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند در کمتر از پنج ساعت قاتل را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان - در این باره گفت: پلیس آگاهی شهرستان‌های خدابنده و زنجان با بررسی‌های فنی و علمی پلیسی به فردی معتاد و سابقه دار ظنین شدند و او را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها با وجود شواهد و دلایل، به انجام این جنایت اعتراف کرد.

در تحقیقات و بازجویی‌ها، مشخص شد که قاتل جوانی 26 ساله و معتاد به هرویین و شیشه است که مدتی قبل مستأجر این خانه بوده و نسبت به وضعیت خانواده و محیط خانه آشنایی کامل داشته است. وی به قصد کشتن اعضای این خانواده وارد خانه شده و هر سه نفر را در فاصله زمانی کمی به قتل رسانده و سپس با سرقت 2 گونی برنج 10 کیلویی، فرار کرده است. روز بعد از جنایت، همسایه‌ها وقتی متوجه غیبت این خانواده می‌شوند نسبت به موضوع مشکوک شده و پلیس را در جریان می‌گذارند.

رحمتی افزود: قاتل سابقه سرقت و ضرب و شتم دارد و کارآگاهان طی تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند که وی جوانی بدسرپرست بوده و زندگی آشفته‌ای دارد و در زمان قتل تعادل روحی و روانی نداشته و قبل از جنایت نیز موادمخدر مصرف کرده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
چطور ميشه در شناسايي وضعيت مالي مقتولين كه عقل اش خوب كار ميكرده !اون وقت تعادل رواني براي قتل نداشته ؟
وای خدا این خیلی فاجعه هست، آخه جوان بی صفت به خاطر نون و نمکی که با این خانواده خوردی حرمتشون را نگه میداشتی حداقل. خدا لعنتت کنه.
چقدر ثواب داره این حوونای بد سرپرست را خانواده های که امکان دارند حداقل دورادور سرپرستی کنند، مراقب درس و مدرسه و حرفه آموزی اشان باشند با آنها استخر و کوه بروند ،خدا می‌دونه چقدر موثره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر