بازدید 4532

ترامپ: من باید جایزه صلح نوبل را بگیرم!

کد خبر: ۸۷۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ 15 February 2019

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد که هیچ کس به اندازه او استحقاق دریافت جایزه صلح نوبل را ندارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، ترامپ روز جمعه در کنفرانس خبری از کاخ سفید اعلام کرد به دلیل جلوگیری از تنش با کره شمالی و آرام کردن اوضاع در ادلب سوریه، باید جایزه صلح نوبل را دریافت کند.

وی گفت پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، دیداری 15 دقیقه ای با باراک اوباما رئیس جمهور پیشین در کاخ سفید داشته است که طی این دیدار اوباما تاکید کرده است مهم ترین مسئله ای که ایالات متحده با آن روبرو است، مشکل کره شمالی است.

ترامپ سپس به خبرنگاران گفت اکنون هیچ تهدید موشکی از کره شمالی متوجه آمریکا نیست و او رابطه بسیار خوب و نزدیکی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دارد.

وی سپس ادعا کرد که شینزو آبه نخست وزیر ژاپن از وی به خاطر از بین بردن تهدید کره شمالی تشکر کرده و نامه زیبای پنج صفحه ای را به ترامپ نشان داده است که خواستار اعطای جایزه صلح نوبل به او بوده است.

ترامپ در ادامه اوباما را مسخره کرده و گفت که او هنگام دریافت جایزه صلح نوبل حتی نمی دانسته که به چه دلیل این جایزه را گرفته است.

ترامپ سپس با تمجید از عملکرد دولت خود در سوریه ادعا کرد که با تدبیر او، از حمله روسیه، ایران و سوریه به شهر ادلب و کشته شدن بیش از 3 میلیون انسان جلوگیری شده است.

وی تاکید کرد که اگر تهدید او نبود، روسیه، ایران و سوریه مردم را در ادلب قتل عام می کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر