بازدید 4302

پیام لاریجانی درپی شهادت جمعی از نیروهای سپاه

کد خبر: ۸۷۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 14 February 2019

رییس مجلس شورای اسلامی شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری را تسلیت گفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در پیامی تاکید کرد: حادثه تلخ و تاسف بار شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل مرزبانان و مدافعان عزیز وطن در جاده خاش - زاهدان بار دیگر اوج قساوت و پلشتی دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

لاریجانی در این پیام می افزاید: این عملیات تروریستی، همزمان با برگزاری اجلاس ضد ایرانی در ورشو - لهستان با هدایت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استمرار جنایات و دسیسه های خباثت آمیز دشمنان ملت ایران است.

لاریجانی در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن تسلیت به مردم غیور استان سیستان و بلوچستان و ابراز همدردی با خانواده شهدای عزیز، برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل و برای شهدای والامقام، علو درجات از خداوند متعال مسألت می کنم.

به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند. گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر