بازدید 1921

نخست وزیر انگلیس هرگونه تغییر در برنامه برگزیت را رد کرد

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که مواضع لندن در ارتباط با برگزیت تغییر نکرده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴ 14 February 2019

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که مواضع لندن در ارتباط با برگزیت تغییر نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، «ترزا می»، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که مواضع لندن در ارتباط با برگزیت تغییر نکرده است و دولت او تمایلی به تغییر تاریخ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ندارد.

پیش از این برخی منابع از اتحادیه اروپا اعلام کرده بودند که نمایندگان مجلس انگلیس در مورد دو گزینه تغییر در توافق ترزا می و یا تمدید دوباره مذاکرات در حال رایزنی و مذاکره هستند.

با این حال نخست وزیر انگلیس اعلام کرده که تغییری در مواضع پیشین دولت در ارتباط با خروج از اتحادیه اروپا رخ نداده است، هرچند لندن می‌خواهد با یک توافق  اروپا را ترک کند و این همان موردی است که ما بر آن کار می کنیم.

مسئله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که به برگزیت موسوم است در حال حاضر به بن بست رسیده و با وجود توافق اولیه ترزا می و رهبران اروپایی برای اجرای برگزیت، اما پارلمان انگلیس با این توافق به شدت مخالفت کرده و خواستار تجدید نظر اساسی در این توافق شده است.

از سوی دیگر در حالی که برخی نمایندگان پارلمان انگلیس خواستار خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا هستند، در مقابل ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در دیدار اخیر خود با نخست وزیر انگلیس هرگونه مذاکره مجدد بر سر برگزیت را رد کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس