بازدید 3259

تساوی آلومینیوم و اکسین به نفع گل گهری ها

کد خبر: ۸۷۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 13 February 2019

دو تیم مدعی لیگ دسته یک در جدالی حساس و تعیین کننده به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند تا سه نتیجه مشابه بدون گل از چهار بازی در یک روز رقم بخورد.

به گزارش تابناک ورزشی، روز دوم هفته بیست و سوم لیگ یک فوتبال کشور امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و در اراک شاگردان فراز کمالوند میزبان اکسین یا همان تیم «گل ریحان البرز» شدند؛ دیداری که درگیرانه و فیزیکی دنبال شد و در پایان 90 دقیقه مانند دو دیدار دیگر امروز گلی به همراه نداشت. 

شاگردان مجتبی حسینی در این مسابقه یاسر فیضی را به دلیل اخراج توسط داور مسابقه از دست دادند ولی در مجموع توانستند نمایش بسیار خوبی داشته باشند و با اینکه در خانه حریف بازی کردند، موقعیت های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند که البته به گل نرسید.

پیروزی هر یک از دو تیم آلومینیوم اراک که 32 امتیازی بود و گل ریحان البرز که 35 امتیازی بود، می توانست آنها را به صدر جدول بیشتر نزدیک کند ولی این تساوی میان مدعیان باعث شد تا گل گهر سیرجان که در این هفته استراحت اجباری داشت، بیشترین سود را ببرد.در پایان هفته بیست و سوم رقابت ها گل ریحان البرز 36 امتیاز کسب کرده و دو پله پایین تر از گل گهر سیرجان و سرخپوشان پاکدشت، رتبه سوم را در اختیار دارد.شاگردان کمالوند هم با این تساوی 33 امتیازی شدند تا علیرغم فاصله 8 امتیازی به روزهای آینده امیدوارانه نگاه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان