بازدید 3281

بلاتکلیفی عجیب و طولانی فدراسیون بدون رییس تنیس

کد خبر: ۸۷۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 13 February 2019

انتخابات فدراسیون تنیس همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و این در حالی است که مدت زمان ثبت نام از کاندیداهای آن دارد به شش ماه می‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هشت فدراسیون را اعلام کرد اما همچنان هیچ خبری از برگزاری مجمع تنیس به گوش نمی‌رسد. زمانی که قرار شد ثبت نام از کاندیداها دو ماه زودتر از موعد پایان دوره شایسته انجام شود، این تصور ایجاد شد که وزارت ورزش به دنبال این است تکلیف فدراسیون تنیس را به موقع مشخص کند اما اکنون حتی سه ماه از پایان دوره ریاست مجید شایسته گذشته و همچنان فدراسیون در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

ثبت نام از کاندیداهای تنیس ۵ شهریور آغاز شد و ۱۸ شهریور هم به پایان رسید. در اسفند، شش ماه از برگزاری پروسه ثبت نام می‌گذرد و با این شرایط احتمالاً مسئولان وزارت ورزش تصمیم به ثبت نام مجدد خواهند گرفت.

البته پیش از این داورزنی اعلام کرده بود که انتخابات فدراسیون تنیس تک کاندیدا شده بنابراین ثبت نام باید مجدداً انجام شود این در حالی بود که سه کاندیدا تأیید صلاحیت شدند و نامه‌ای مبنی بر انصراف از سوی هیچکدام به دبیر مجمع ارجاع داده نشده بود و این مسئله بحث تک کاندیدا بودن انتخابات را زیر سوال برد. پس از آن دیگر هیچ خبری در مورد تنیس و تصمیم وزارت ورزش در مورد آن به گوش نرسید.

با این شرایط این شائبه پیش می‌آید که اگر تکلیف انتخابات تنیس مشخص نشده برای این است که شش ماه از موعد ثبت نام بگذارد و مجبور شوند دوباره پروسه ثبت نام را انجام دهند و احتمالاً باید منتظر اضافه شدن نفرات جدید بود. دوره ریاست مجید شایسته ۱۹ آبان به پایان رسیده و فعلاً به عنوان سرپرست فدراسیون را اداره می‌کند اما بهتر بود وزارت ورزش هر چه زودتر تکلیف این انتخابات را مشخص می‌کرد تا شائبه بیشتری در مورد انتخابات این فدراسیون پیش نیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار