بازدید 22410
۸

افزایش کمک معیشت جانبازان و خانواده های شهدا

کد خبر: ۸۷۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 13 February 2019

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید از افزایش کمک معیشت جانبازان و خانواده های شهدا بر اساس افزایش حداقلی حقوق کارکنان دولت در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش مهر، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص کمک معیشتی که به ایثارگران و جانبازان تعلق می گیرد، گفت: قانون برنامه ششم برای جانبازان فاقد درآمد، خواهران، برادران و نامادری شهدا که دارای شرایط خاص باشند کمک معیشت خاص در نظر گرفته که معادل حداقل حقوق کارکنان دولت است.

پاکدل افزود: تاکنون نیز تعداد زیادی کمک معیشت برای این افراد ایجاد شده و حدود ۳۶ هزار نفر از این مزایا بهره مند شده اند.

وی بابیان اینکه مبلغ این کمک معیشت برای نامادری، خواهر و برادران شهیدان کمتر است، عنوان کرد: دلیل کم تر بودن آن مبلغ نیز عدم تامین اعتبار برای آن است و در صورت تعیین اعتبار این رقم به روز خواهد شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید اظهار داشت: براساس سیاست دولت و مجلس هرساله مبلغی حداقلی برای کسانی که حقوق پایینی دارند، درنظر گرفته می شود.

پاکدل درخصوص افزایش کمک معیشتی به خانواده های جانبازان و شهدا توضیح داد: سال آینده نیز بر اساس افزایش حداقلی حقوق کارکنان دولت، مبلغ این کمک معیشتی نیز افزایش خواهد یافت.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم سال آینده با افزایش حداقلی در تامین اعتبارها، شاهد افزایش چشمگیر کمک معیشت های مربوط به بنیاد شهید باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
آیا تبدیل کمک معیشت به حقوق و اعطا درجه متناسب و ارتقا آن با در نظر گرفتن سنوات نسبت به آخرین درجه جانبازان غیر کادر و مشمول شدن آین قشر معزز در زمره بازنشستگان حد اقل قدر دانی از این عزیزان جان برکف نیست؟
آیاازطرف فراگسیون ایثارگران لایحه ای برای جانبازان معیشت بگیربه مجلس اراعه نگردیدبنده 15درصدجانبازی و22ماه درمناطق جنگی بودم که یکسال آن بسیجی میباشدآیاحق مانیست بااین همه زحمت وعقب افتادن ازتحصیلات وعاعله مندی و6تاعاله مندواینتورم باحقوق 1120000تومان میتوان زندگی کرد نظری داشتم که جانبازی وبسیجی درزمان کسرخدمت محاسبه میشوداگرجانبازی بعلاوه بسیجی گرددوجانبازی من میشود27درصدوحقوقم حرکت میکندومشکلات امثال بنده ودیگرجانبازان حل میشود خیلی ازنمایندگان اعضای فراگسیون ودیگرنمایندگان ناراحتیم چون حق ماراضایع کردن دفاع ازمیهن وسینه سپهرکردن درمقابل دشمن تابن مسلح ایستادیم این حق مانیست
س چراحقوق بحساب واریزنشده
سلام پاداش جانبازان چه شد کسی جواب گو هست جانبازان بسیج حالت اشتقعال پاداش ندارد به کی بگویم
چرا جانباز ۲۵ درصد حالت اشتغال می گیرد
ولی ۴۰ درصد نمی گیرد.
چرا قانون کف یعنی حد اقل حقوق کارکنان
دولت که قرار بود ۲۸۰۰ باشدبرای جانبازان
کمک معیشت بگیرمثل ما اجرا نشد؟
لطفا" رسیدگی کنید.
چرا جانبازان زیر 25درصد بهشون کمکمعیشتی نمی دهند
من الان بیستو نه ساله ست حقوق نگرفتم
چرا وام صندوق فرزندان شهید را قطع کردید آخه یک میلیون پانصد هم پوله که اون هم قطع کردن واقعا خجالت داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار