بازدید 2977

آموزش ۴۰ درصد پرستاران کشور در دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۷۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 10 February 2019

معاون پزشکی دانشگاه آزاد گفت: اکنون ۴۰ درصد پرستاران کشور در دانشگاه آزاد تربیت می شوند.

به گزارش مهر، محسن نفر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد گفت: در سال ۸۶ معاونت پزشکی در دانشگاه آزاد راه اندازی شد و اکنون این دانشگاه در ۱۵ شهر کشور دارای دانشکده پزشکی است.

وی افزود: همچنین این دانشگاه دارای ۵ دانشکده دندانپزشکی و ۳ دانشکده داروسازی است.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۱۰۵ دانشکده پرستاری و مامایی در ایران است که اکنون این دانشگاه ۴۰ درصد پرستاران کشور را آموزش می دهد.

نفر اظهار داشت: ۶۰ هزار دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند که ۱۸۸۹ عضو هیئت علمی ماموریت آموزش این دانشجویان را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد دارای هزار تخت بیمارستانی در کشور است، گفت: در سال جاری این دانشگاه ۳ بیمارستان امام سجاد (ع) تبریز، امام رضا (ع) اردبیل و فرهیختگان تهران را افتتاح کرده است.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: طرح اولیه بیمارستان فرهیختگان در سال ۷۵ ریخته شد و در سال ۷۷ ساخت این بیمارستان آغاز شد که در سال ۹۰ عملیات ساختمانی آن به پایان رسید.

نفر اضافه کرد: در سال ۹۳ انعقاد قرارداد تجهیز بیمارستان منعقد شد و تا سال ۹۵ تنها کمتر از ۴۰ درصد این بیمارستان تجهیز شد.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ تا سال ۹۶ فعالیت عمرانی این بیمارستان متوقف شد و از بهمن سال ۹۶ تاکنون این بیمارستان تجهیز شد و امروز افتتاح شد.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اظهارداشت: سیاست دانشگاه آزاد، ارتقا و افزایش کیفیت آموزش پزشکی است و برنامه داریم با افتتاح بیمارستان فرهیختگان بحث های تخصصی آموزش پزشکی را به این دانشگاه اضافه کنیم.

نفر گفت: همچنین دانشگاه آزاد برنامه دارد تله مدیسین و پزشک خانواده در شهر را اجرایی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی