بازدید 8972

پمپئو نیت واقعی نشست ورشو را افشا کرد

کد خبر: ۸۷۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹ 07 February 2019

وزیر خارجه آمریکا نشست ورشو را گفت وگو درباره از بین بردن خطر در خاورمیانه اعلام کرد و گفت این خطر می تواند از ناحیه تروریسم رادیکال اسلامی یا آنچه که او تهدیدی باشد که او از ناحیه ایران دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مایک پمپئو شامگاه چهارشنبه به وقت محلی در گفت و گو با شبکه خبری فاکس نیوز بیزینس افزود: ما در حال سفر به ورشو برای برگزاری نشستی با حضور ده ها کشور به منظور گفت وگو درباره ثبات در خاورمیانه و نحوه دستیابی به آن هستیم.

وی ادامه داد: ما از لهستانی ها برای میزبانی این نشست تشکر می کنیم. ما کشورهایی از سراسر جهان داریم تا در مورد اینکه چگونه می توانیم خطر را در خاورمیانه از بین ببریم، گفت و گو کنیم چه این خطر از ناحیه تروریسم رادیکال اسلامی باشد، مشکلاتی که در یمن یا لبنان می بینید یا تهدیدی که از ناحیه جمهوری اسلامی ایران متصاعد می شود.

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: هر یک از این موضوعات با طیف گسترده ای از دیدگاه ها مورد بحث قرار می گیرد و ما امیدواریم که با یک برنامه استراتژیک از آن خارج شویم و به سوی کاهش خطر برای مردم اینجا در ایالات متحده آمریکا برویم.

پمپئو در پاسخ به این سوال که آیا نگران حضور حزب الله در ونزوئلا و افزایش خطر در آنجا نیستید، گفت: مردم نمی دانند که حزب الله شبکه های فعال دارد. ایرانی ها بر روی مردم ونزوئلا و از آن طریق بر آمریکای جنوبی تاثیرگذارند.

وی افزود: ما تعهد داریم که این خطر را برای آمریکا برطرف کنیم، و این بخشی از آن چیزی است که در هفته آینده در ورشو صحبت خواهیم کرد تا چگونه آن را در آمریکای جنوبی و سراسر جهان انجام دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی