بازدید 3200

عجیب و نادر: کمیته انضباطی به سپیدرود پاداش داد!

کد خبر: ۸۷۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 06 February 2019

کمیته انضباطی رفتار تماشاگران تیم سپیدرود در بازی با پرسپولیس را مورد تحسین قرار داد و برای آنها پاداش مالی در نظر گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی در این باره می گوید: در روز انجام مسابقه جام حذفی بین تیم های پرسپولیس تهران و سپید رود رشت شاهد رفتار تحسین برانگیز تماشاگران فهیم تیم سپید رود در رشت بودیم که مقامات رسمی مسابقه رفتار پسندیده و شایسته هواداران تیم سپید رود را منعکس کردند و ما هم ضمن تقدیر از باشگاه سپید رود پیشنهاد پاداش مالی به کانون هواداران باشگاه سپید رود را داده ایم تا انشالله مقامات مسئول در سازمان لیگ پاداش قابل توجهی به آن باشگاه بپردازد.

اگر چه در مقررات انضباطی ما ماده قانونی خاص برای تشویق وجود ندارد اما بنده و همکارانم در کمیته انضباطی در مسابقاتی که رفتارهای شایسته هواداران تیم ها و اقدامات فرهنگی از سوی کانون هواداران به عمل آید، ضمن تقدیر و تشکر پیشنهادات پاداش مالی به کانون هواداران را در دستور کاری خود قرار داده ایم. انشالله که مسئولین مالی فدراسیون فوتبال هم از محل وصول جریمه های انضباطی مبالغی که کمیته انضباطی پیشنهاد می کند را برای ارتقاء فرهنگی کانون های هواداران در اختیار آنها قرار دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان