بازدید 1965

اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد مطرح نیست

کد خبر: ۸۷۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 06 February 2019

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موضوع اصلاح اساسنامه این دانشگاه اصلا مطرح نیست و بحث هایی که در این زمینه صورت می گیرد دقیق نیستند.

به گزارش مهر، محمدمهدی طهرانچی در پاسخ به این سوال که برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد را مطرح کرده اند، گفت: اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و براساس توافقی که میان مجلس شورای اسلامی و این شورا صورت گرفته قرار است مجلس به موضوعاتی که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب می شود، ورود نکند.

وی افزود: بحث هایی که درخصوص اساسنامه دانشگاه آزاد مطرح می شود دقیق نیست و اصلا موضوع اصلاح اساسنامه این دانشگاه مطرح نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برخی ها موضوع دولتی سازی این دانشگاه را مطرح می کنند که امر مقبولی نیست.

طهرانچی با بیان اینکه ۳ وزارتخانه بر عملکرد دانشگاه آزاد نظارت دارند، تاکید کرد: وزارت علوم نظارت کامل بر عملکرد این دانشگاه دارد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد زیر نظر وزارتخانه های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش فعالیت می کند و با این وزارتخانه ها ارتباط خوبی نیز دارد.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: همچنین سه نفر از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به نمایندگی از این شورا در هیئت امنای دانشگاه حضور دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان