بازدید 3925
پرسپولیسی‌ها برای باخت تیم‌ملی لحظه‌شماری نکردند

جواب عالیشاه به ادعای عجیب مربی استقلالی

کد خبر: ۸۷۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 06 February 2019

بازیکن تیم پرسپولیس گفت:من برای آقای تقوی احترام قائلم اما او چطور گفته تعدادی از هواداران یک تیم که حتما منظورش پرسپولیس بوده برای باخت تیم ملی لحظه شماری می‌کردند؟

به گزارش تابناک ورزشی، امید عالیشاه در خصوص مطلبی که محمد تقوی در صفحه شخصی خود بر علیه پرسپولیس نوشته است، گفت: وقتی که متن آقای تقوی را خواندم برایم باور کردنی نبود که یک شخص فوتبالی که سال‌ها در خارج از کشور حضور داشته و با فوتبال روز دنیا آشناست این صحبت‌ها را مطرح کند. او عنوان کرده که زمانی که استقلال به فینال جام باشگاه‌های آسیا رسیده هیچ حمایتی از این تیم نشده اما به خاطر لطف مدیرانی که به پرسپولیس علاقه دارند بازی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا در مدارس پخش شده است. واقعاً شنیدن این صحبت‌‌ها از یک فرد فوتبالی و با تجربه عجیب است.اینکه سال‌ها است یک تیم ایرانی نتوانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد گناه ما است؟ ما که درخواست پخش بازی پرسپولیس را از تلویزیون برای مدارس نداشتیم بلکه به دلیل هواداران زیاد پرسپولیس و به خاطر اینکه در آن روز خیلی‌ها پیگیر بازی پرسپولیس بودند این اتفاق رخ داد و اینطور نیست که کسی به ما لطفی داشته باشد. برای من سوال اینجاست که پخش بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا چه منافاتی با منافع ملی داشته که آقای تقوی این موضوع را مطرح کرده است؟

او ادامه داد: من برای آقای تقوی احترام قائلم اما او چطور گفته تعدادی از هواداران یک تیم که حتما منظورش پرسپولیس بوده برای باخت تیم ملی لحظه شماری می‌کردند؟ این موضوع یک تهمت است حالا چه به هواداران پرسپولیس و چه به هواداران هر تیم دیگری. شاید هواداران در بازی‌های باشگاهی با هم کری داشته باشند که حتما دارند و این از جذابیت فوتبال است اما بدون شک همه مردم ایران خواهان موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها بودند و کسی برای باخت تیم ملی لحظه شماری نکرده است. نوشته آقای تقوی برای من و خیلی از بازیکنان عجیب است. ما با احساسات هواداران تیم مورد علاقه او چه کاری داشتیم که این صحبت‌ها را مطرح کرده است؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار