بازدید 32557

کسر اقساط سهام بیمه ملت بازنشستگان

کد خبر: ۸۷۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 05 February 2019

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از کسر اقساط سهام بیمه ملت بازنشستگان سهام دار این صندوق از حقوق بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش مهر، امین پورذاکری گفت: کسر مبلغ اقساط سهام بیمه ملت برای بازنشستگانی که در سال ۱۳۹۵ سهام دار این شرکت شده بودند در ۲۴ قسط از حقوق بهمن ماه این عزیزان اجرایی می شود.

پورذاکری اظهار داشت: ۱۳۰ هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که در سال ۱۳۹۵ و از طریق فراخوان صندوق، در زمره سهام داران شرکت بیمه ملت در آمدند، در دو سال اخیر سود سهام خود را با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، به صورت جداگانه طی آبان ماه سال ۱۳۹۶ به مبلغ ۳۰ هزار تومان و مهر و آبان ماه ۱۳۹۷ به مبلغ ۵۶ هزار تومان دریافت کردند.

وی افزود: قرار است اقساط سهام این عزیزان به مبلغ ۳۰ هزار تومان از بهمن ماه سال جاری، طی ۲۴ ماه از حقوق و مزایای بازنشستگان کسر شود.

پورذاکری ارزش کل سهام بیمه ملت که به بازنشستگان کشوری واگذار شده را معادل ۷۲۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: به هریک از بازنشستگان کشوری ۳۵۰۰ سهم به صورت قرض الحسنه به ارزش هر سهم ۲۰۰ تومان و در مجموع با کارمزد ۲۰ هزار تومان واگذار شده بود که بازپرداخت آن در اقساط ۲۴ ماهه از بهمن ماه جاری آغاز می شود.

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با وجود اینکه تا کنون طی دو مرحله سود سهام به سهامداران بیمه ملت مشترک صندوق بازنشستگی واریز شده بود، ولی تاکنون اقساط سهام از حقوق آنان کسر نشده بود که این امر از ماه جاری به مدت دو سال عملیاتی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۰
سودسهام بیمه ملت سال نودوهشت بازنشستگان کی واریز میشود .ضمنا از سال نودوهفت ماهانه سی هزار تومان کسر میکنند .برای هر نفر 3500 سهم هر سهم مبلغ یکهزار ریال در کارتها ثبت شده .ولی قرارشده کلا مبلغ 720هزار تومان کسر کنند .لطفا جواب بدهید ممنون میشم .باتشکر
ایامیتوان بدهکاریسهام بازنشستگی یکجا تسویه کرد
برای هربازنشسته ۳۵۰۰ سهم وقیمت هرسهم ۱۰۰تومان درنظرگرفته اندکه میشود۳۵۰ هزارتومان.ولی پولی که از بازنشستگان درسر جمع اقساط دریافت میشود ۷۲۰ هزار تومان است.چرا؟لطفا واضح وشفاف جواب بدهید.
روش وارد شدن به سهام بیمه ملت چگونه هست وارزش هر سهم در حال حاضر چند هست؟
سلام ايكاش اقساط وبيشتركسرمي كردين تازودترسهام مون ازادمي شد
خواهشمنداست لطفا بقیه اقساط یکجاوهرکس که رازی شدکسرشود اگر امکان داره نامه بدم اقساط مرا یک جا کسر بفرمائید ممنون
میشه کل اقساط باقیمانده ی من را یک جا کسرکنید
آیا قبل از پایان اقساط ،امکان آزاد سازی سهام بیمه ملت وجود دارد؟
با درود به مدیریت صندوق کشوری،میشه لطف کنید سهام ملت بصورت اقساط مجددا خریداری شود،با سپاس
لطفأ ترتیبی اتخاذ فرمایید تا افرادی که تمایل دارند
بقیه اقساط را یکجا پرداخت کنند انجام شود تا بتوانند در معاملات بورس فعال شوند. ممنون.
اقساط بیمه ملت را یکجا کم کنند خیلی خوبه ولی اینجا چکاره است باید برید صندوق بازنشستگی درخواست بدید برید سایت صندوق یا از طریق نرم افزار خاتم اگر دارید تقاضاکنید
سلام لطفا در صورت امکان باقیمانده اقساط راجمعا بهداشت نماید تابرگه سهام آزادگردد باتشكر.
سلام من که سهام دار بیمه ملت هستم تا کنون سودی را دریافت نکردم آیا بر روی فیش حقوقی واریز میشود
ازمن هم ۳۰ تومن ماهی کسر میکنند ولی دقیقا نمیدونم چند تا سهم دارم اگر بقیه اقساط و یکجا کم کنند تا سام زودتر ازاد بشه بهتره
آیا به تمامی بازنشستگان سهام ملت تعلق گرفته یا فقط به عده‌ای خاص واگذار شده من که یک باز نشسته ام امروز باخبر شدم
دستتون درد نکنه از ثبت نام ۹۵ سهام بیمه ملت لطفا درصورت امکان این عمل خوب تکرار بشه وسهام پتروشیمی ها وشرکتهای سود ده برا باز نشتگان درنظر گرفته بشه البته از طریق سایت صندوق
لطفا بطور شفاف بفرمایید با توجه به برگ سهام دریافتی، مباغ هر سهم هزار ریال قید شده که 3500 سهم میشود 3500000 ریال یا 350000 تومان،پس چرا 7200000 ریال یا 720000 تومان کم مکنند یعنی 24 ماه وهر ماه سی هزار تومان.
ما که تازه مرداد نودو هشت ثبت نام کردیم کی یک میلیون سهام خریدیم از کی صد تون کسر خواهد شد
خوهشا زودتر سهام بیمه ملت را ازاد کنید تا مشکلی را حل کنیم این دو قسط را یکجا از حقوق فروردین کسر نمایید
سلام و عرض ادب. 1. در ارتباط با سهام بیمه ملت، ماهانه 30 هزار تومان کسر می شود که جمعا 720 هزار تومان می گردد ولی در برگه سهام 350هزار قید شده. 2. کد سهامداری که در برگه قید شده را می توان به عنوان کد بورسی برای صندوق ذخیره ارسال کرد یا کد جدید دریافت کنیم. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی