بازدید 2531
۱

فارغ التحصیلان مهارت برای فعالیت‌های تخصصی ندارند

کد خبر: ۸۷۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 05 February 2019

معاون اداره قوانین مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی مهارت لازم را برای فعالیت در حوزه های تخصصی ندارند.

به گزارش مهر، میرمحمد صادقی صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه عالی مهارتی حقوق دانشگاه آزاد گفت: بسیاری از افرادی که از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند مهارت لازم برای حضور در عرصه های تخصصی را ندارند و فارغ التحصیلان رشته حقوق نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی افزود: رشته های فنی و مهندسی دارای آزمایشگاه های تخصصی برای فعالیت های کاربردی دانشجویان هستند اما رشته ای مانند حقوق از چنین امکاناتی برخودار نیست که در زمان تصدی دکتر طهرانچی در دانشگاه شهید بهشتی اقدام به راه اندازی کلینیک های تخصصی حقوقی زنان و کودکان در این دانشگاه کردیم تا این مراکز بتوانند نقش آزمایشگاه ها را برای این رشته بازی کنند.

معاون اداره قوانین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درحال حاضر کلینیک های تخصصی حقوقی زنان و کودکان در شهرهای مختلف راه اندازی شده است.

صادقی عنوان کرد: مفاهیم حقوق و آزادی بیان طی سال های گذشته تفاوت های مختلفی کرده است بنابراین باید در دانشگاه ها زمینه ای فراهم شود تا دانشجویان با مفاهیم جدید این رشته آشنا شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از بد حادثه شما هم وقتی مساله رو متوجه میشی راه رو اشتباه به مردم نشون میدی به عنوان کسی که 14سال هست به طور حرفه ای در این کارم نکته مهم نبودن اهمیت ندادن به آموزشهای عمومی کسب وکار هست تجربه ای که در دو سال موفق شدم 270نفر رو با آموزش صیحیح وکاربردی 12 ساعته به بازار کار هدایت کنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار