بازدید 16638
خبر

گزینه سرمربیگری ایران به یکسال زندان محکوم شد!

مورینیو سرمربی پرتغالی جرم خود را پذیرفته است و به همین خاطر دادگاه او تنها چند دقیقه طول کشید. به این ترتیب باید به مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت که فعلا نمی توان با این مربی بزرگ برای جانشینی کی روش به توافق رسید!
کد خبر: ۸۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 05 February 2019

ژوزه مورینیو به یک سال زندان محکوم شد. این سرمربی نامدار پرتغالی که طبق ادعای وزارت ورزش و جوانان ایران در صف نام های بزرگ برای هدایت تیم ملی ایران بعد از کی روش بود، به خاطر فرار مالیاتی به یک سال زندان و جریمه نقدی محکوم شده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از EFE، ژوزه مورینیو امروز توسط دادگاه مادرید به یک سال زندان تعلیقی محکوم شد. سرمربی پرتغالی به خاطر فرار مالیاتی ۳.۳ میلیون یورویی، باید به عنوان جریمه ۲.۲ میلیون یورو نیز پرداخت کند.

سرمربی پرتغالی جرم خود را پذیرفته است و به همین خاطر دادگاه او تنها چند دقیقه طول کشید. به این ترتیب باید به مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت که فعلا نمی توان با این مربی برای جانشینی کی روش به توافق رسید! هر چند معمولا احکام حبس چهره های سرشناس در اروپا با پرداخت مبالغ هنگفتی خریداری شده و کمتر پیش می آید که یکی از این چهره های سرشناس به زندان تن دهد.

سه سال قبل اولی هوینس مدیرعامل سرشناس باشگاه بایرن مونیخ آلمان به دلیل برخی تخلفات مالی و فرار مالیاتی برای سه سال روانه زندان شد که نیمی از آن را تحمل کرد. رونالدو و مسی نیز طی سالهای اخیر با احکامی مشابه مواجه شدند اما با پرداخت چند ده میلیون یورو از زندان خلاص شدند.

گزینه سرمربیگری ایران به یکسال زندان محکوم شد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار