بازدید 7173

اطلاع از قیمت جدید موبایل و خودرو با «ترب»

کد خبر: ۸۷۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 05 February 2019

با وجود اینکه نرخ ارز در ماه‌های اخیر به ثبات نسبی رسیده است، گویا نوسان‌ قیمت‌ها در بازار به ویژه برای برخی محصولات تمامی ندارد. آخرین قیمت گوشی و خودرو و هر کالای دیگری را می‌توانید در بین 500 فروشگاه معتبر با اپلیکیشن ترب مقایسه کنید و ارزان‌ترین فروشنده بازار را برای محصول مورد نظر خود پیدا کنید و از دام نوسان قیمت در بازار در امان بمانید.

کافی است اسم مدل موبایل یا خودرو مورد نظر را در ترب بنویسید و مقایسه قیمت فروشندگان معتبر را از سراسر کشور را یکجا ببینید! به همین سادگی!

ترب در به روزرسانی جدید قیمت خودرو را از نمایشگاه‌های خودرو و سایت‌های ثبت آگهی مانند دیوار و شپیور یکجا گردآوری کرده است که کار جست‌وجوی خودرو در سایت‌های آگهی را بسیار تسهیل نموده است.

یکی از پرکاربردترین امکانات ترب نمودار قیمت روزها و ماه‌های گذشته محصولات در بازار است. برای مثال اگر قصد خرید مدل خاصی از لباسشویی دارید، می‌توانید به کمک نمودارهای ترب ، کمترین قیمت و متوسط قیمت بازار برای این محصول را در روزها و هفته‌های گذشته مقایسه کنید و برای خرید در بهترین زمان تصمیم بگیرید.

ترب علاوه بر قمیت کالا و محصولات، قیمت دلار و سکه را نیز از مراجع معتبر در ترب گردآوری کرده است تا کاربران ترب برای اطلاع از قیمت ارز از مراجعه به سایت‌های دیگر بی نیاز شوند.

علاوه بر جست‌وجوی نام محصول در ترب می‌توانید از دسته‌بندی محصولات به محصول مورد نظر خود برسید و بر اساس فیلترهای محبوب‌ترین و ارزان‌ترین، محصولات یک دسته خاص را با هم مقایسه کنید.

در نمودار زیر تغییر قیمت سکه در روزها و هفته‌های گذشته در ترب را مشاهده می‌کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر