بازدید 3660

کندوان باز شد

کد خبر: ۸۷۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 05 February 2019
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی باتوجه ایام تعطیل پیش‌رو از ظهر روز سه‌شنبه در محور‌های شمال اجرا می‌شود
 
به گزارش «تابناک» علیرضا قدمی امروز در گفتگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: محور کندوان صبح امروز به‌دلیل ریزش سنگ مسدود شده بوده با تلاش چهار ساعته مأموران راهداری بازگشایی شد.

وی افزود: درحال حاضر تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به‌منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی باتوجه ایام تعطیل پیش‌رو از ظهر روز سه‌شنبه در محور‌های شمال اجرا می‌شود، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه تا ساعت هفت صبح روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه امسال از محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه، کیاس ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مآموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا یک بامداد روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: البته محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری درصورت افزایش بار و بروز ترافیک اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا دو بامداد روز‌های شنبه ۲۰ و دوشنبه ۲۲ بهمن ماه امسال از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مآموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا یک ۱۴ تا دو بامداد بامداد روز‌های شنبه و دوشنبه هفته آینده از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن، ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۱۸، جمعه ۱۹، شنبه ۲۰، یک‌شنبه ۲۱ و دوشنبه ۲۲ بهمن و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا دو بامداد روز‌های شنبه ۲۰ و دوشنبه ۲۲ ببهمن ماه امسال از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلا مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا دو بامداد روز‌های شنبه و دوشنبه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۱۷ و پنج‌شنبه ۱۸ به سمت شمال و همچنین تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ بهمن از قائم‌شهر به سمت تهران ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول با تأکید بر اینکه احتمال سقوط بهمن و ریزش کوه در ارتفاعات محور‌های مازندران وجود دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد رانندگان با احتیاط بیشتری از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان عبور کنند و از توقف زیر کوه محلی که احتمال ریزش وجود دارد پرهیز کنند.

قدمی با اشاره به اینکه رانندگان حتما قبل از تردد وضعیت مسیر را استعلام کنند، اظهار کرد: مدیریت زمان رفت و برگشت نیز بسیار مهم است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان مازندران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار