بازدید 15953

نکات مثبت و منفی «بسترن B 50F» را بدانید

کد خبر: ۸۷۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 04 February 2019

اگرچه کمپانی فاو سابقه چندانی در بازار خودروهای ایران ندارد اما به نسبت سایر کمپانی‌های چینی ماشین‌های باکیفیت‌تری تولید کرده است. یکی از خودروهایی که این کمپانی‌ توانسته با ظاهری مناسب و فضای کابین جادار بازار نسبتاً خوبی برای خود دست ‌و پا کند بسترن B 50F است. اما قبل از خرید بسترنB 50F بهتر است نگاهی به نقاط مثبت و منفی این خودرو بیندازید تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. با ما همراه باشید.

اگرچه باتوجه به نارضایتی‌هایی که نسبت به بسترنB 50F وجود داشته باعث شده نقاط ضعف آن بیشتر خود را نشان دهند اما نمی‌توان از نقاط مثبت این خودرو چشم‌پوشی کرد؛ نقاط قوت فراوانی نظیر بخش فنی خوب و قدرتمند دارد. اکثر قریب به اتفاق افرادی که این خودرو را داشته اند، نسبت به توان پیشرانه و عملکرد گیربکس ژاپنی این خودرو نظرات کاملا مثبت و بدون گلایه‌ای داشته‌اند و شتاب‌گیری مناسب و هماهنگی خوب جعبه دنده با موتور، نکته‌ای است که بیشتر افراد آن را به عنوان نقاط قوت این خودرو اعلام کرده‌اند. بزرگترین وجه امتیازB 50F سیستم تعلیق آن است که از تکنولوژی مزدا و فولکس واگن برای ساخت آن استفاده شده است.

علاوه بر امکانات فنی خوب، هندلینگ عالی و پیشرانه بدون سر و صدای اضافی این خودرو آپشن‌های بسیاری را باتوجه به قیمت مناسبی که دارد در اختیار مالکان خود قرار داده است.آپشن‌هایی نظیر سانروف برقی دو حالته ، کروز کنترل، آینه و صندلی‌های برقی،سیستم تهویه مطبوع خودکار، سنسور پارک و ...

حال به نکات منفی بسترن B 50F می‌پردازیم. اولین و مهم‌ترین نکته منفی بسترن B 50F ضعف در سیستم خنک کننده یا همان کولر آن است که حتی با اعمال اصلاحات و تغییرات در مجموعه کمپرسور کولر نیز این مشکل برطرف نمی‌شود و برای کسانیکه در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنند این موضوع بسیار آزاردهنده خواهد بود.

خدمات پس از فروش این خودروها وضعیت چندان مناسبی برخوردار نیست و در موارد بسیاری مالکان خودرو پس از مراجعه به نمایندگی از نحوه خدمات ناراضی بوده‌اند.

خاموش شدن خودرو به علت وجود فشار بخار زیاد داخل باک خودرو باعث معترض شدن صاحبان این خودرو شده است البته راهکارهای متعددی برای کاهش فشار بخار توسط افراد مختلف اعلام شده است اما این موضوع باید از پایه و اساس توسط کمپانی فاو رفع شود و تاکنون هنوز کمپانی فاو اقداماتی نسبت به رفع این مشکل انجام نداده است باید دید در نسخه‌های بعدی این خودرو این مشکل رفع شده یا خیر؟

از دیگر ایرادات بسترن B 50F سر و صدای اضافه از ناحیه موتور به همراه لرزش درجا است که این موضوع بسیاری از مالکان خودرو را ناچار به مراجعه به نمایندگی‌های مربوطه و انجام اقدامات لازم برای تعمیر خودرو خواهد کرد.

بسترن B 50F از آن دسته خودروهایی است دنده عوض کردن را برایتان به موضوعی ملال آور تبدیل می‌کند به خصوص هنگامیکه می‌خواهید دنده خودرو را به سرعت عوض کنید.

اگرچه این خودرو با استقبال نسبتاً خوبی مواجه است اما بازار دست دوم خوبی ندارد و بیش از آنکه عرضه و تقاضای متعادلی داشته باشد با خریداران ناراضی بسیاری مواجه است تا جاییکه بسیاری از مالکان این مدل از بسترن خود را در کارکردهای زیر 40 تا 50 هزار کیلومتر به فروش رسانده‌اند. اما نمی‌توان گفت که این خودرو گزینه مناسبی برای خرید نیست.

پس اگر از آن دسته افرادی هستید که نقاط مثبت بسترنB 50F بیشتر از نقاط منفی آن توجه شما را جلب کرده می‌توانید با بودجه 140 میلیون تومان بسترنB 50F با کارکردهای زیر 70 هزار کیلومتر خریداری کنید . به طور مثال بسترن B 50Fدر سایت دیوار با 45 هزار کارکرد به قیمت 118 میلیون تومان آگهی شده است و یا در آگهی دیگری فروشنده خودروی بسترن B 50F خود را با 49 هزار کیلومتر کارکرد و شرایط فنی کاملاً سالم به قیمت 139 میلیون تومان به فروش میرساند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان