بازدید 3140

بررسی ایرادات شورای‌نگهبان به لایحه‌صندوق‌مکانیزه

کد خبر: ۸۷۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 03 February 2019

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه صندوق مکانیزه فروش یک به یک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا رفع و آماده صحن علنی مجلس آماده شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در نشست امروز فقط ایرادات شورای نکهبان درباره لایحه صندوق مکانیزه فروش مشرح و بررسی شد.

وی افزود: در این نشست که با حضور نماینده شورای نگهبان برگزار شد،‌ ایرادات مربوط به لایحه صندوق مکانیزه فروش مطرح شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در این نشست ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه صندوق مکانیزه فروش یک به یک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا رفع و آماده صحن علنی مجلس آماده شد.

کریمی با بیان اینکه موارد کلی بود و هر ماده موضوعات خاص خود را داشت، اضافه کرد: برای هر کدام از موارد مورد ایراد شورای نگهبان اسنادی اخذ شد تا بر این اساس ایرادات قانونی شورای نگهبان رفع شود.

وی در خاتمه گفت: موادی این لایحه داشت و در مجلس تصویب شده بود که به 10 بند آن شورای نگهیان ایراد گرفته بود و در جلسه امروز بند به بند مطرح،‌ برطرف شده و برای جمع بندی نهایی به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر