بازدید 2180
۱

خسارت کشاورزان سیل زده پرداخت شود

کد خبر: ۸۷۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 03 February 2019

فرماندار شوش گفت: تعداد ۱۳ روستا در این شهرستان در محاصره سیل قرار گرفته بودند؛ در این زمان انتظار می رود تا خسارت کشاورزان این مناطق جبران شود.

به گزارش مهر، عدنان غزی شامگاه شنبه در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت سیل در استان خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان شوش به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد در جریان سیل دچار وضعیت خطرآفرینی بود. بی شک در صورتی که از ماه های قبل هشدارهای داده شده در این زمینه از سوی دستگاه های مربوطه جدی گرفته می شد، خسارات کمتری به ساکنان مناطق سیل زده وارد می شد.

فرماندار شوش افزود: تلاش های بسیاری برای کنترل خروجی رودخانه های کرخه، شاوور و دز صورت گرفت؛ در مقایسه با سیل سال ۹۵ فعالیت های مناسب تری در این زمان انجام شد.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۳ روستا در این شهرستان در محاصره سیل قرار گرفته بودند؛ در این زمان انتظار می رود تا خسارت کشاورزان این مناطق جبران شود.

سرپرست فرمانداری دشت آزادگان نیز با حضور در این جلسه عنوان کرد: یکی از مباحثی که باید در این زمان مورد توجه قرار بگیرد، یک ساماندهی متمرکز است. بسیاری از فعالیت هایی که در جریان سیل باید در یک بازه زمانی کوتاه انجام می شد به دلیل نبود تجهیزات به تاخیر می افتاد.

غلامعباس هزاریان افزود: با توجه به آسیب پذیری این شهرستا بهتر است تا امکانات و تجهیزات مقابله با سیل در منطقه دپو شوند زیرا دبی رودخانه های این شهرستان هنوز هم بالا است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تدبیر دولت تدبیر و امید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل