بازدید 3510

تلفات سرما در میدوست آمریکا به ۱۲ تن رسید

کد خبر: ۸۷۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹ 31 January 2019

تلفات سرما در میدوست Midwest آمریکا روز چهارشنبه به 12 نفر رسید و انتظار می رود دمای هوا در سردترین نقاط به منفی 40 درجه سانتی گراد برسد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، پایگاه اینترنتی ای.بی.سی. نیوز هم، سرماي همراه با يخبندان هاي شديد در ايالت هاي مختلف آمريکا را بی سابقه توصيف کرد.

بر اساس اين گزارش، یک پیرمرد 82 ساله بعد از ظهر روز سه شنبه بر اثر سرمازدگی در بیرون منزلش در ایالت ایلینوی جان خود را از دست داد. جسد یک مرد هم که بر اثر سرما جان خود را از دست داده بود در پارکینگ منزلش در ایالت ویسکانسین پیدا شد. یک مرد دیگر هم بر اثر برخورد ماشین های برف روب با وی در نزدیکی منزلش ایالت ایلینوی کشته شد.

یک مرد 31 ساله هم که کنترل خودرو خود را در خیابان یخ زده از دست داده بود روز دوشنبه در ایالت آیووا جان باخت. روز یکشنبه نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو با تیر چراغ برق در همین ایالت یک کودک 9 ساله کشته شد و پنج نفر نیز مجروح شدند.

جسد یک مرد 59 ساله هم که بر اثر سرما جان باخته بود در ایالت ایندیانا پیدا شد. یک زن 87 ساله هم بر اثر سرما در همین ایالت جان خود را از دست داد. سرمای بی سابقه تا کنون حدود یک هزار پرواز فرودگاه شیکاگو را لغو کرده است. حرکت بسیاری از قطارها نیز از شیکاگو و به شیکاگو در روز چهارشنبه لغو شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر