بازدید 5053

دستگیری کلاهبردار ۶ میلیارد تومانی در تهران

کد خبر: ۸۷۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰ 31 January 2019
رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری مرد ۳۷ ساله‌ای خبر داد که بیش از ۶ میلیارد تومان با تاسیس یک شرکت صوری، کلاهبرداری و سرقت کرده بود.

به گزارش «تابناک» به نقل از صدا و سیما، سرهنگ "حسین مافی" در تشریح این خبر بیان داشت: ششم بهمن ماه امسال، رئیس یکی از بیمارستان‌ها به این کلانتری مراجعه و اعلام کرد با توجه به رسیدن روز‌های پایانی سال، تصمیم به انبارگردانی گرفته که طی این اقدام، مشخص می‌شود، حجم زیادی دارو و پول از قسمت داروخانه کم شده است.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم افزود: بنا بر گفته وی، حدودا ۶ میلیارد تومان پول نقد از بخش داروخانه بیمارستان خرج خرید دارو‌هایی شده بود که وجود خارجی نداشتند و او مدعی بود به احتمال زیاد انباردار در این رابطه باخبر است.

وی افزود: در ادامه و با توجه به حساسیت موضوع، ماموران برای بررسی به محل اعزام شدند و مظنون اصلی پرونده مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفت که در نهایت وی به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم در اعترافات خود اظهار داشت با تاسیس شرکتی صوری تحت عنوان فروش دارو و لوازم بهداشتی، اقلامی را خریداری کرده و هزینه آن‌ها را نیز پرداخت کرده، اما هیچ دارویی در ازای این پول‌ها وارد داروخانه بیمارستان نکرده است.

کلانتر محله قائم، ادامه داد: در مرحله بعدی تحقیقات، متهم مدعی شد با پول‌های به دست آورده از این راه، یک مسکن در شهر تهران و یک خودرو گرانقیمت خریداری کرده است.

به گفته وی، بنابر دستور قضائی، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل